اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

راه‌اندازی هفت رشته جدید در دانشگاه رازی کرمانشاه/ پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها رعایت می‌شود

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از راه‌اندازی هفت رشته جدید در این دانشگاه برای سال تحصیلی پیش رو خبر داد و گفت: برای سال تحصیلی پیش‌رو با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، برگزاری کلاس‌ها ترکیبی از حضوری و مجازی است.

راه‌اندازی هفت رشته جدید در دانشگاه رازی کرمانشاه/ پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها رعایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به تشریح برنامه‌های این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهار داشت: شروع سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه رازی از ۲۹ شهریورماه و دانشجویان جدید‌الورود هم از اواخر مهرماه خواهد بود.

وی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها، گفت: برای سال تحصیلی پیش‌رو با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، برگزاری کلاس‌ها ترکیبی از حضوری و مجازی است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: در این راستا، مقرر شد کلاس‌های دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد به شکل حضوری و دانشجویان مقطع کارشناسی هم به شکل مجازی - آفلاین و آنلاین -  برگزار شود که در حال حاضر با توجه به وضعیت بیماری کرونا در استان در تمامی مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری بصورت مجازی برگزار می‌شود.

اعلمی آل‌آقا از آماده‌سازی خوابگاه‌های این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی به شکل مجازی برگزاری می‌شود، برای همین خوابگاه‌ها خلوت‌تر شده و تراکم جمعیت  در آن‌ها به کمتر از نصف رسیده است.

وی افزود: تدابیر لازم جهت ضدعفونی کردن خوابگاه‌ها اندیشیده شده تا به‌صورت مستمر و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.

اعلمی آل‌آقا در رابطه با تعداد دانشجویان این دانشگاه، گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه هرساله حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی کارشناسی طبق اعلام دفترچه پذیرش دارد که از این تعداد ۲ هزار نفر آن محقق می‌شود و در مقطع کارشناسی ارشد هزار دانشجو و در مقطع دکتری هم ۱۵۰ تا ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه رازی پذیرش می‌شوند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین از راه‌اندازی هفت رشته جدید در این دانشگاه برای سال تحصیلی پیش رو خبر داد و گفت: همچنین هیچ رشته‌ای را برای سال ورودی جدید حذف نکرده‌ایم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول