اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کسب 3 رتبه توسط دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره خلاقیت

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سه رتبه برتر توسط دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره خلاقیت کسب شده است.

کسب 3 رتبه توسط دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره خلاقیت

صیاد سلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانش‌آموزان استان زنجان در دومین جشنواره کشوری خلاقیت چند رتبه کشوری را کسب کردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره در تابستان سال 1399 برگزار شده است، عنوان کرد: این جشنواره به ابتکار استان لرستان به صورت مجازی برگزار شد.

وی از مقام‌آوری پارمیدا محمد بیگی از آموزشگاه کاشانی شهرستان ابهر، ستایش کلانتری و فاطمه معروفخانی از دبستان شاهد آل یاسین شهرستان خرم‌دره خبر داد و افزود: این برگزیدگان به ترتیب در بین شرکت‌کنندگان پایه‌های چهارم، پنجم و اول ابتدایی رتبه کسب کردند.

سلامی افزود: این دانش‌آموزان در محورهای نوشتاری، دست‌سازه و خوانداری حائز رتبه نخست شدند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین از کسب مقام نخست کشوری در فراخوان «تولید محتوای الکترونیکی» رشته تربیت کودک توسط معلم زنجانی خبر داد و گفت: مریم جوزی معلم شاغل در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی استان زنجان با شرکت در جشنواره «تولید محتوای الکترونیکی» سال تحصیلی 1399 -1398 موفق به کسب رتبه اول در رشته تربیت کودک شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول