اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مسئولین استان مرکزی از ظرفیت قرارگاه خاتم بهره ببرند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: از مسئولین استان انتظار می‌رود همچون گذشته از توانایی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) برای رضایتمندی و خدمت بیشتر به مردم استفاده کافی و وافی را ببرند.

مسئولین استان مرکزی از ظرفیت قرارگاه خاتم بهره ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در بازدید از پروژه شهید صیدی اراک اظهار کرد: امروز تربیت جوانان مؤمن و انقلابی یکی از وظایف اصلی این قرارگاه بزرگ است چراکه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی نیازمند داشتن نیروی انسانی توانمند و کارآمد است.

وی افزود: خدمات مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در بخش‌های مختلف نظیر انرژی، عمرانی، راهسازی، نشان از توانایی بالای این مجموعه خدمات رسان همراه با تخصص است که همگان بر این موضوع صحه می‌گذارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) را محلی برای تربیت پیمانکاران خرد و کلان در حوزه‌های گوناگون دانست و گفت: تربیت جوانان مؤمن و انقلابی امروز یکی از وظایف اصلی این قرارگاه بزرگ است چراکه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی نیازمند داشتن نیروی انسانی توانمند و کارآمد است.

کریمی تأکید کرد: تقویت کارگاه‌های کوچک و حمایت از کارخانه‌های استان از اقدامات خوب قرارگاه در استان بود که زمینه‌سازی اشتغال و فروش تولیدات محصولات بومی را برای این تولیدکنندگان فراهم آورد.

وی با اشاره به خدمات گسترده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در شهر اراک اظهار داشت: ساخت بزرگ‌ترین تقاطع غیر هم‌سطح در استان با عنوان آزادگان و سازه‌های عمرانی دیگر خود گواه خدمت‌رسانی بی‌منت از سوی این مجموعه عظیم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نظر نداشتن به منافع شخصی را از امتیازات این قرارگاه سازندگی عنوان کرد و گفت: در پروژه‌های انجام شده همواره دیده‌ایم با در نظر گرفتن کیفیت و سرعت و تکیه بر روحیه جهادی و سرلوحه قرار دادن انگیزه‌های انقلابی و ولایی سبب موفقیت چشم انگیز این مجموعه متخصص و متعهد شده است.

 

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین انتظار می‌رود همچون گذشته از توانایی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) برای رضایتمندی و خدمت بیشتر به مردم شریف استان استفاده کافی و وافی را ببرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول