اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از شناسایی و دستگیری 4 عامل افیونی و کشف 2 کیلوگرم هروئین در این شهرستان خبر داد .

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالله اکبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با تشکیل باندی 4 نفره با 2 خودروی سواری در این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی کردند.

اکبری خاطرشنان کرد: با هماهنگی های قضائی و هدایت عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر و در بازرسی از خودروهای آنان در مجموع 2 کیلوگرم هروئین کشف شد.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، بیان کرد:مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و پلیس قاطعانه با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

*کشف 4 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

حمیدرضا فرهودی گفت: ماموران انتظامی سوادکوه شمالی حین کنترل خودروهای عبوری، به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 4 تن چوب آلات جنگلی که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

فرهود ،افزود:در این راستا راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول