اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

درگاه مخابرات من برای فرایند غیر حضوری مشتریان راه اندازی شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت:به منظور ساده سازی فرایندهای غیرحضوری، امکان دسترسی به ریز کارکرد و جزئیات قبوض برای مشتریان از طریق وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش «مخابرات من» فراهم شده است.

درگاه مخابرات من برای فرایند غیر حضوری مشتریان راه اندازی شد

محمد رضا بید خام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتوگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به امکان مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات، گفت: به منظور ساده سازی فرایندهای غیرحضوری، امکان دسترسی به ریز کارکرد و جزئیات قبوض برای مشتریان به صورت لحظه‌ای از طریق وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش «مخابرات من» فراهم شده است.

وی افزود: مشتریان برای استفاده از این بخش در ابتدا لازم است در قسمت مخابرات من در وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ثبت نام کنند و سپس از امکانات مختلف منوی "مخابرات من" در وب سایت از جمله مشاهده ریزکارکرد قبوض خود استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تشریح روش استفاده از ”مخابرات من“، خاطرنشان کرد: مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن‌های جدید، شماره‌های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ” مشاهده ریزهزینه‌های قبض “، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن کنند.

 بیدخام افزود: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و دسترسی مستقیم به سامانه «مخابرات من»، امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت به راحتی برای تمام مشتریان میسر است.

وی تاکید کرد: با استفاده از سامانه مخابرات من، امکان پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض و مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) وجود دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت نیز از امکانات مهم در اختیار مشتریان و مخاطبان با استفاده از درگاه "مخابرات من" است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول