استانها  /  هرمزگان

احسان کامرانی پژوهشگر برتر صنعت دریانوردی ایران شد

پروفسور احسان کامرانی با انتشار بیشترین مقاله علمی و پژوهشی با موضوع خلیج‌فارس در پایگاه web of science به‌عنوان پژوهشگر برتر صنعت دریانوردی ایران معرفی شد.

احسان کامرانی پژوهشگر برتر صنعت دریانوردی ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر صنعت دریانوردی کشورمان که با حضور مسؤولان عالی نظامی و کشوری در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، پروفسور احسان کامرانی نخبه هرمزگانی بدلیل انتشار بیشترین مقالات علمی و پژوهشی با موضوع خلیج فارس در پایگاه‌های علم جهانی به عنوان پژوهشگر برتر صنعت دریانوردی معرفی و تجلیل شد.

این پژوهشگاه به‌طور سالانه با تلاش در راستای معرفی پژوهشگر برتر سعی دارد محققان و پژوهشگران حوزه دریانوردی را از دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و ...  شناسایی و برای ایجاد انگیزه و تشویق این پژوهشگران در راستای ارتقای صنعت دریانوردی از آنان تجلیل شود.

به گفته دکتر کامرانی، کمک در راه‌اندازی رشته زیست‌شناسی دریا در دانشگاه هرمزگان، کمک در راه‌اندازی دانشکده علوم و فنون دریایی در دانشگاه هرمزگان، استاد راهنمای بیش از ١٥٠ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و ٤٢ پایان نامه دکتری در حوزه علوم دریایی در کشور برخی از اقدامات وی در حوزه دریا بوده است.

به گزارش فارس، دکتر کامرانی، تألیف دو کتاب در حوزه دریا و مدیریت شیلاتی  و یک جلد در حوزه حقوق دریا، ٢٣ سال  سابقه تدریس در حوزه  علوم و فنون دریایی، پژوهشگر برتر استان هرمزگان در حوزه پژوهشی دریا در بازه زمانی سه سال توسط شواری پژوهشی استان هرمزگان به ریاست  استانداران استان، عضو سازمان بین‌المللی اقیانوس‌شناسی یونسکو و انتشار بیشترین مقالات علمی با موضوع خلیج‌فارس در پایگاه علم (Web of Science) را نیز در کارنامه افتخارات علمی خود دارد.

انتهای پیام/88055