اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خسارت سنگین اولین بارش پاییزی در «هرسین»/ سیل به هیچ چیزی رحم نکرد

جانشین فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به وقوع سیل در این شهرستان،گفت: بر اثر این حادثه بیش از 300 راس دام تلف و راه ارتباطی سه روستا نیز قطع شد.

خسارت سنگین اولین بارش پاییزی در «هرسین»/ سیل به هیچ چیزی رحم نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ نوذر شاه‌حسینی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از بارش شدید باران در شب گذشته و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان‌ها، شاهد وقوع سیلاب در سطح شهرستان هرسین بودیم.

وی ادامه داد: به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستاهای «داوودی علیا»، «کهریز» و «چغاسعید» مسدود و ۳۰۰ راس گوسفند نیز در روستای «داوودی علیا"» به علت ریزش کوه و سیلاب تلف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی هرسین خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه پلیس و دیگر نیروهای امدادی حوالی ساعت سه بامداد امروز راه ارتباطی روستای ـ«کهریز» بازگشایی شد.

وی یادآور شد: بر اثر وقوع سیل به ۱۵ خانوار در روستاهای یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.

شاه‌حسینی تصریح کرد: در این حادثه همچنین سیل ۲ دستگاه خودروی تیبا و وانت پیکان نیز در روستای چغاسعید که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد هرچند خوشبختانه هردوی آن ها فاقد سرنشین بودند.

وی در پایان و با اشاره به وصل شدن برق شهرستان که برای ساعتی قطع شده بود، گفت: تلاش برای بازگشایی دیگر راه‌های روستایی مسدود شده و کمک‌رسانی به سیل زدگان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول