اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران آغاز به کار کرد

دبیر علمی چهارمین کنگره بین‌المللی و شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران از آغاز به کار بخش علمی رویداد بزرگ آخرین گام از چهارگانه GC 2020 شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران خبرداد.

شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید جواد مولی استاد دانشگاه تربیت مدرس و دبیر علمی کنگره بین المللی GC2020 طی مصاحبه ای  مطبوعاتی از شروع به کار بخش علمی این رویداد بزرگ خبر داد.

وی افزود: بخش علمی چهارمین کنگره بین المللی و شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران در قالب گام چهارم از چهارگانه GC2020  با مشارکت محققان ایتالیایی و ایرانی بصورت آنلاین آغاز به کار کرد.

مولی تصریح کرد: چهارمین کنگره بین المللی و شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران امسال بصورت آنلاین و روی پلتفرم اسکای روم در چهاربخش و به مدت ۴۵ روز برگزار شد. این رویداد بزرگ بین المللی  برای اولین بار با چنین وسعتی در سطح بین المللی بصورت آنلاین برگزار شده است چهار گام این رویداد شامل: گام اول کارگاه های تخصصی، گام دوم اولین جشنواره ملی دانش آموزی حوزه ژنتیک , گام سوم اولین جشنواره تجاری‌سازی ایده ها، خدمات و محصولات حوزه ژنتیک و گام چهارم بخش علمی به ترتیب با فواصل زمانی ۱۵ روزه از بیست و نهم مرداد تا ۱۱ مهرماه  ۹۹ در حال برگزاری بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳ گام اول این رویداد با موفقیت اجرا شده و گام چهارم (بخش علمی) در حال برگزاری است ادامه داد: گام چهارم در طی ۳ روز با حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی و حدود ۲۰۰ سخنران داخلی و ۵۰ سخنران خارجی بصورت آنلاین برگزار می شود. بیش از ۵۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره رسیده که به دو صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد و داوران داخلی و خارجی از میان مقالات رسیده، تعدادی را بعنوان تحقیقات برتر معرفی خواهند کرد.

دبیر علمی چهارمین کنگره بین‌المللی افزود: در مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ بین المللی، از برندگان جایزه فرزانه، جایزه ملی ژنتیک ایران و جایزه منتخب انجمن بیولوژی مولکولی ایتالیا SIBBM تقدیر به عمل آورده می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول