اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم ایجاد فضای اختصاصی برای دوچرخه سواری بانوان در یزد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تقویت امکانات شهرداری‌ها برای افزایش ارائه خدمات، گفت: توجه به ورزش بانون در استان یزد ضروری است و مسئولان مرتبط باید هرچه سریعتر نسبت به ساخت مکانی امن و استاندارد در این خصوص اقدام کنند.

لزوم ایجاد فضای اختصاصی برای دوچرخه سواری بانوان در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح جاده سلامت یزد-تفت که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به ضرورت افزایش امکانات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای خدمت به مردم، اظهار کرد: مکان‌های تفریحی و ورزشی در شهر میراث جهانی یزد کم و به هیچ عنوان جوابگوی مردن نیست.

وی با بیان این‌که سرانه فضای سبز هم در یزد کمتر از میانگین کشوری است، افزود: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور باید بیش از پیش زمینه لازم برای توسعه این امکانات در استان یزد را فراهم کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر یزد تنها یک بوستان بزرگ و مناسب دارد و علاوه بر آن وجود بوستان در ضلع شرقی این شهر نیز ضروری است.

جوکار در ادامه به محل ساخت جاده سلامت یزد اشاره و تصریح کرد: این منطقه حوزه سلامت یزد است و نزدیک به ۹۰۰ تخت بیمارستانی در این حوزه ایجاد می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس توجه به بحث دوچرخه سواری در یزد را ضروری دانست و بیان کرد: یزد فاقد پیست استاندارد دوچرخه سواری است و گلایه‌های زیادی در بین دوچرخه سواران یزد نسبت به این موضوع وجود دارد.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر توجه به ورزش بانون در استان یزد، تأکید کرد: در ارتباط با دوچرخه سواری بانوان حتما باید فضاهای اختصاصی و محصور ایجاد شود تا آنها هم بتوانند با امنیت و آرامش به دوچرخه سواری بپردازند.

 انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول