اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت ۴۶ میلیارد ریال برای احداث منازل مسکونی حسین‌آباد کالپوش

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: بنیاد مسکن افزون بر ۴۶ میلیارد ریال برای رفع مشکلات زیرساختی و ساخت منازل مسکونی در سایت جدید حسین‌آباد کالپوش پرداخت کرد.

پرداخت ۴۶ میلیارد ریال برای احداث منازل مسکونی حسین‌آباد کالپوش

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا فلاحی عصر امروز در نشست بررسی و رفع مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و با حضور فرماندار شهرستان میامی و مدیران ارشد بنیاد مسکن در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با حضور مدیران ارشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای حسین‌آباد کالپوش، مشکلات این منطقه به‌صورت میدانی بررسی شد.

وی با بیان اینکه تصمیم‌های خوبی برای تسریع در گره‌گشایی از مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش گرفته شد، ادامه داد: این روستا دارای یک‌هزار و ۵۰۶ نفر جمعیت است و یک‌هزار و ۱۲ خانوار در آن زندگی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: بخش قابل‌توجهی از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه حسین‌آباد کالپوش با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گام اجرایی قرار گرفت؛ اما به دلیل افزایش قیمت مصالح و فشارهای اقتصادی حاکم بر جامعه، عملیات ساخت مسکن در این منطقه با کُندی پیش می‌رود که برای رفع این چالش‌ها با پیگیری و اقدام‌های مستمر اقدام خواهد شد.

فلاحی اضافه کرد: در بحث جانمایی زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در روستای حسین‌آباد کالپوش اقدام‌های لازم انجام شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزون بر ۴۶ میلیارد ریال برای رفع مشکلات زیرساختی و ساخت خانه در سایت جدید پرداخت کرد که از این میزان مبلغ بیش از ۲۶ میلیارد ریال آن در قالب کمک‌های بلاعوض بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین به تعداد قابل‌توجهی از اهالی روستای حسین‌آباد کالپوش مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال با مساعدت جمعیت هلال احمر استان سمنان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان بیان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکلات زیرساختی در حسین‌آباد کالپوش ستودنی است و مشکلات باقی‌مانده با ادامه همکاری برطرف خواهد شد.

فلاحی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار، عملیات تثبیت و پایدارسازی بافت قدیم روستای حسین‌آباد کالپوش ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول