اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بسیاری از مشکلات زیرساختی سایت جدید حسین‌آباد کالپوش رفع شد

فرماندار شهرستان میامی گفت: بسیاری از مشکلات زیرساختی در سایت جدید روستای حسین‌آباد کالپوش برطرف شد و مهم‌ترین دغدغه در زمان حاضر مشکل فاضلاب است که باید رفع شود.

بسیاری از مشکلات زیرساختی سایت جدید حسین‌آباد کالپوش رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ملایری عصر امروز در نشست بررسی و رفع مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و با حضور فرماندار شهرستان میامی و مدیران ارشد بنیاد مسکن در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، عملیات آسفالت جاده قدیم روستای حسین‌آباد کالپوش آغاز شده است.

وی اضافه کرد: بسیاری از مشکلات زیرساختی در سایت جدید روستای حسین‌آباد کالپوش برطرف شده و مهم‌ترین دغدغه در زمان حاضر مشکلات مربوط به فاضلاب است که شرکت آب و فاضلاب استان سمنان برای رفع این مشکل اقدام کند.

فرماندار شهرستان میامی بیان کرد: عملیات انتقال برق، گازرسانی، لوله‌کشی آب آشامیدنی در سایت جدید روستای حسین‌آباد کالپوش برای ساخت واحدهای مسکونی انجام شده است.

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات به وجود آمده در روستای حسین‌آباد کالپوش ادامه می‌یابد، ادامه داد: در بازدید امروز از روستای مصیبت‌دیده حسین‌آباد کالپوش، با جان و دل توصیه اهالی این روستا شنیده شد و با وجود اتمام تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه اما روند حمایتی همچنان ادامه می‌یابد.

مجید جودی گفت: از تلاش‌های استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و دستگاه‌های اجرایی که از ماه‌های گذشته برای رفع مشکلات زیرساختی در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستند، نهایت قدردانی را دارم.

وی خاطرنشان کرد: با رفع مشکل فاضلاب سایت جدید حسین‌آباد کالپوش، روند برنامه‌های در دست انجام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه تسهیل‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول