اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انتشار ۴۰ عنوان کتاب صوتی ویژه دفاع مقدس در سمنان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از تدوین و انتشار ۴۰ عنوان کتاب صوتی ویژه دفاع مقدس در این استان خبر داد.

انتشار ۴۰ عنوان کتاب صوتی ویژه دفاع مقدس در سمنان

سرهنگ محمدحسن سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ۴۰ عنوان کتاب صوتی ویژه دفاع مقدس در استان سمنان تدوین و منتشر شده است.

او با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در حوزه دفاع مقدس به‌عنوان اسناد تاریخی مستندسازی شده است و این کار ادامه دارد، افزود: ۲۰۰ هزار برگ از اسناد مکتوب دوران دفاع مقدس در استان سمنان جمع‌آوری شده و در حال نگهداری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد: نهضت جمع‌آوری اسناد دوران جنگ تحمیلی در استان سمنان همچنان ادامه دارد و تلاش می‌شود تا تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس نیز به نسل جوان و نوجوان امروز آموزش داده شود.

سلامی با بیان اینکه جلد نخست دانشنامه استانی دفاع مقدس امسال رونمایی خواهد شد، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس و بازدیدهای مجازی گروه‌های هدف از پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان قبل از شیوع ویروس کرونا به‌خوبی ادامه داشت و بعد از پایان آن نیز از سر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بود امسال هفت هزار دانش‌آموز استان سمنان بازدید حضوری از پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان داشته باشند و تلاش می‌شود تا این بازدیدها از طریق شبکه شاد به‌صورت مجازی صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در هیأت‌های ورزشی استان سمنان نیز تنظیم شده بود که با همراهی تشکل‌های مردمی، جوانان، ورزشکاران و مسؤولان این حوزه اجرایی شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا شد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول