اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تامین 550 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات گاز رسانی روستاها

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات گازرسانی و اصلاح مسیرهای روستایی البرز ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار گرفتیم که بسیار کار بزرگی است و می‌توانیم جاده‌های روستایی طالقان را هم به سرانجام برسانیم.

تامین 550 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات گاز رسانی روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس، گفت: ما وظایف سنگینی در قبال جوانانی که در مقاطع مختلف آموزشی در حال تحصیل هستند و آینده و سرنوشت کشورمان در دست آنهاست داریم، باید بتوانیم نسل لایق و با ایمان تربیت کنیم و تصمیم سازان استان با توجه به ۵۰۰ هزار دانش آموز در سطح استان بار سنگینی را بر دوش می‌کشند و می‌توانند با نگاهی جامع و کامل و بدون روزمرگی و با برنامه این بار سنگین را مقصد برسانند.

وی با اشاره به اردوگاه دانش آموزی شهید بهشتی گفت: فرایند فعال سازی  این اردوگاه باید با تلاش شبانه روزی همراه شود تا این مجموعه مستعد با ظرفیت بالا به بهره برداری مجدد برسد. بنده هم افتخارم این است که در کنار تلاش‌های مسؤولین، در حال  رایزنی و پیگیری در سطح استانی و ملی هستم و با صحبتی که با استانداری البرز شد قول تامین اعتبار را از آنها گرفتم و مهمتر از این اعتبار سازمان نوسازی مدارس است که به طور جدی و در سطح کشوری به دنبال آن هستیم.

وی در خصوص اردوگاه طالقان نیز گفت: این اردوگاه ظرفیت بسیار بالایی دارد و می تواند بخش های مختلفی مثل تفریحی، فرهنگی و حتی کشاورزی برای آن تعریف شود که با تلاش مضاعف باید به دنبال احیای آن خواهیم بود.

حدادی با اشاره به مشکلات گاز رسانی و آسفالت این مجموعه ها گفت: برای حل این مشکلات در جلسه ای که با وزیر نفت داشتیم توانستیم برای استان البرز ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار بگیریم که بسیار کار بزرگی است و علاوه بر این مجموعه‌ها می‌توانیم جاده‌های روستایی طالقان را هم به سرانجام برسانیم که خوشبختانه در حال کار هستند.

اردوگاه شهید بهشتی احیا شود

در ادامه این نشست، سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اردوگاه های دانش آموزی که برای احیا و فعال سازی اردوگاه های دانش آموزی شهید بهشتی کردان کرج و طالقان برگزار شد، گفت: بحث حقوقی احیای اردوگاه شهید بهشتی کردان مقدم بر هر نوع فعالیت دیگری است، در این راستا از مسؤولین منطقه ای درخواست داریم همراهی و همکاری داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با اشاره به شرایط احیای اردوگاه طالقان، افزود: برای آغاز احیای این اردوگاه علاوه بر بازدید وزیر، نیازمند نقشه ای جامع است و بعد از آن نامه نگاری و رایزنی با سازمان برنامه و بودجه با هدف تخصیص اعتبار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح.ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول