اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پاک‌سازی بیش از ۲۰ هزار مترمربع از راه‌های استان سمنان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از پاک‌سازی بیش از ۲۰ هزار مترمربع سطح راه‌های این استان از هرگونه مواد زائد طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

پاک‌سازی بیش از ۲۰ هزار مترمربع از راه‌های استان سمنان

محمدرضا عرب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان صیانت از راه‌ها را به‌منظور حفظ و توسعه این سرمایه ارزشمند ملی، از وظایف اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست.

وی ضمن تشریح اقدامات انجام‌شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: راهداران که وظیفه نگهداری، نظارت و مراقبت از راه‌ها را دارند، یکی از اصلی‌ترین وظایفشان خدمت‌رسانی مداوم و خالصانه به مردم است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، گفت: این اداره کل با تمام توان و به‌کارگیری از همه امکانات و تجهیزات خود با وجود کمبود اعتبارات و منابع مالی تمام همت خود را برای ارتقای کیفیت راه‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب به هم‌میهنان به‌کار گرفته است.

عرب‌احمدی افزود: طی چند ماه گذشته تاکنون، اجرای عملیات روکش آسفالت در محورهای اصلی، اجرای خط‌کشی، نصب تابلوها و علائم، پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، شست‌وشو و ترمیم تابلوها و عملیات اجرایی احداث و یا تکمیل راه روستایی در قالب طرح ابرار ازجمله اقدامات و برنامه‌های اصلی عملیات راهداری بوده که به‌طور مستمر در حال اجرا است.

وی پاک‌سازی بیش از ۲۰ هزار مترمربع سطح راه را از هرگونه مواد زائد، ریزش‌برداری به میزان ۱۲۰ هزار مترمکعب، تعمیر ۱۲ دستگاه پل و ابنیه فنی، تعمیر و ترمیم ۱۹۵ هزار متر طول شانه راه و نصب، تعمیر و بازسازی بیش از ۱۲۵ هزار کیلوگرم حفاظ ایمنی راه را از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در حوزه نگهداری راه‌ها طی ۶ ماه نخست سال جاری عنوان کرد.

به گزارش فارس؛ یک‌هزار و ۹۹۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی زیرپوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول