اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهبود فضای کسب‌وکار در غرب استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: بهبود فضای کسب‌وکار در غرب استان سمنان به‌ویژه در گرمسار به‌واسطه همدلی مسؤولان ایجاد شد و تعامل مستمر، این مهم را ارتقا می‌دهد.

بهبود فضای کسب‌وکار در غرب استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حسن آل‌بویه ظهر امروز در دیدار با نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از وی به‌واسطه حمایت از صنعت اظهار کرد: فعالیت تیم و مشاوران متخصص در این حوزه، پیشرفت صنعتی و توسعه اقتصادی همه‌جانبه در غرب استان سمنان را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: بهبود فضای کسب‌وکار در غرب استان سمنان به‌ویژه در گرمسار به‌واسطه همدلی مسؤولان ایجاد شد و تعامل مستمر، این مهم را ارتقا می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: استان سمنان طی ماه‌های اخیر جزو پنج استان برتر کشور در واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت بوده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت صنعتی استان سمنان به‌خصوص گرمسار به‌عنوان پیشانی اقتصادی آن، قابل توجه است و این شهرستان مرز رقابت‌پذیری استان سمنان با سایر استان‌های کشور است.

آل‌بویه تأکید کرد: توسعه و تأمین زیرساخت‌های صنعتی به‌موازات تسریع در بهبود فضای کسب‌وکار نیازمند توجه مسؤولان و متولیان امر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: ورود و مساعدت نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در صنعت در ماه‌های اخیر یاریگر فعالان این حوزه بود.

آل‌بویه تأکید کرد: بی‌تردید با تأمین زیرساخت‌های صنعتی تحول اقتصادی عظیمی در حوزه صنعت و معدن برای استان و این شهرستان اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول