اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پرداخت ۵۱ درصد از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:51 درصد از تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی پرداخت شده است.

پرداخت ۵۱ درصد از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی در جلسه آیین معارفه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور شجاعی برهان مشاور عالی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد،  با اشاره به اختصاص یک هزار و 200 میلیار تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به  کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی، اظهار داشت: حدود 51 درصد از این میزان اعتبار تا کنون به متقاضیان پرداخت شده است و با توجه به اتمام زمان پرداخت این نوع تسهیلات تا پایان ماه جاری از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می خواهیم روند پرداخت این تسهیلات را تا پایان آبان ماه تمدید کند تا بخش دیگری از متقاضیان بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی یکی از دلایل پایین بودن پرداخت این تسهیلات در استان را، انصراف و رغبت کم  برخی از متقاضیان برای دریافت این تسهیلات عنوان کرد.

این مقام مسوول گفت: کم بودن میزان تسهیلات، کارمزد بالا و مدت زمان کوتاه دو ساله برای بازپرداخت تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا موجب شده برخی از متقاضیان رغبتی برای دریافت این نوع تسهیلات نداشته باشند که امیدواریم این مشکل از طرف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به دولت منعکس شود تا برخی از این امور در پرداخت تسهیلات اصلاح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی افزود: همچنین خواستار توجه جدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به تمام ارکان روابط کار شد و گفت: توجه به تمامی مولفه های روابط کار می تواند بسیاری از مشکلات کارگران و کارفرمایان را در شرایط کنونی حل کنند.

گفتنی است در این مراسم از تلاش های آمیان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیر و ابوالفضل عبادی به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل معرفی شد.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول