اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری از ۴۸ ایستگاه هوایی توزیع برق در گرمسار

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از بهره‌برداری از ۴۸ ایستگاه هوایی توزیع برق در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از ۴۸ ایستگاه هوایی توزیع برق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی توزیع برق استان سمنان، ذبیح‌الله احمدی اظهار کرد: بهره‌برداری از ۴۸ ایستگاه هوایی، قدرت پست‌های توزیع برق شهرستان گرمسار را تا ۹ هزار و ۸۱۵ کیلوولت آمپر افزایش داد.

وی گفت: اکنون مجموع ظرفیت ایستگاه‌های توزیع برق این شهرستان، ۳۶۸ هزار و ۵۹۵ کیلوولت آمپر برآورد می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۸۶۹ متر شبکه توزیع برق از ابتدای سال ۹۹ تاکنون برای ارائه خدمات به مشترکان در نقاط مختلف گرمسار احداث شده، افزود: بهینه‌سازی دو هزار و ۱۴۲ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی، از جمله اقدامات انجام‌شده در عرصه خدمت‌رسانی توزیع برق گرمسار به مردم است.

وی با بیان اینکه ظرف چند ماه گذشته، ۳۹ دستگاه کنتور هوشمند جدید در راستای طرح فراسامانه اندازه‌گیری و مدیریت انرژی فهام در گرمسار نصب شده، اضافه کرد: دو هزار و ۷۵۰ متر کابل خودنگهدار به‌منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی نیز در شبکه توزیع برق استفاده شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار بیان کرد: تقویت شبکه فشار ضعیف کوچه شهید بحری جهت بهبود ولتاژ برق، تعویض پایه‌های فرسوده مسیر اشتراک مرغداری واقع در روستای شه سفید و ایجاد نقطه رینگ از مسیر روستای رشمه به روستای شه‌سفید به طول یک هزار و ۷۰۰ متر، برای اجرا در پاییز ۹۹ در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول