اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

گروه‌های جهادی برای انقلاب هستند/برقراری ارتباط بین جهادگران و نهادهای انقلابی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: گروه‌های جهادی برای بسیج سازندگی نیستند، برای انقلاب هستند و همه باید از این ظرفیت استفاده کنند.

گروه‌های جهادی برای انقلاب هستند/برقراری ارتباط بین جهادگران و نهادهای انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار زهرایی عصر امروز در جمع جهادگران کارآفرین در کرمان اظهار داشت: ما با بضاعت خودمان و کمیته امداد به عنوان یک تشکل بزرگ و مردمی با هم جمع می‌شویم که اتفاقات بهتری در کشور رقم بزنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: از چندی قبل یکسری فعالیت‌هایی را در بسیج سازندگی شروع کردیم تحت عنوان اینکه اگر فلسفه وجودی بسیج سازندگی جهادی‌ها هستند، ماموریت مشترک بسیج سازندگی و سایر نهادها تعریف شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی 21 هزار صندوق قرض‌الحسنه با یک میلیون عضو دارد، بیان داشت: 24 هزار گروه جهادی با بالغ بر 600 هزار نفر عضو نیز در کشور داریم و نقطه هدف ما نقاط روستایی و حاشیه شهر کارگاه‌های خرد خانگی و صنایع تبدیلی متوسط و کوچک است.

زهرایی با بیان اینکه بچه‌های جهادی و صندوق‌های قرض‌الحسنه تولیدات بومی روستایی و تولیدات کارگاه‌های کوچک را به دست بازار برسانند، افزود: بین گروه‌های جهادی و نهادهای انقلابی مدل تعریف شده‌ای برای استفاده از این ظرفیت لایزال نیروی انسانی گروه‌های جهادی تعریف کنیم بدون اینکه یکدیگر را خدشه‌دار کرده و به ماموریت یکدیگر تعدی شود.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی برای بسیج سازندگی نیستند، برای انقلاب هستند و همه باید از این ظرفیت استفاده کنند و بر اساس برنامه‌ریزی بین گروه‌های جهادی تخصصی و اقشار 22 گانه بسیج، بخش خصوصی و نهادهای انقلابی ارتباط گیری می‌شود و بخش عمده‌ای از مطالبات و به میدان رفتن را باید جهادی‌ها رقم بزنند.

زهرایی پیوند بین جهادی‌ها و صندوق قرض‌الحسنه را یک اصل برای اشتغالزایی دانست و خاطرنشان کرد: جنس جهادی‌ها، انقلابی و نوع نگاهشان راهبردی و پیونددهنده بین امت و امام هستند و در حوزه جنگ اقتصادی ما در انقلاب به دنبال پرورش افراد انقلابی هستیم و این را جز جهادی‌ها و کسانی که در بزنگاه‌ها و جنگ فرهنگی، زلزله، سیل و کمک مومنانه نشان داده‌اند، نمی‌تواند محقق کند.

وی گفت: کمیته امداد هم می‌تواند دلخوش کند به این جنس آدم‌ها در کنار خود که بار را بلند کنند، وضعیت کشور از تعارف و تشریفات درآمده و به ضرورت رسیده و همه باید کنار هم قرار بگیریم و از این فرصت استفاده کنیم و اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول