اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لزوم مطالبه‌گری اصحاب رسانه در مازندران/ نمایندگان مجلس از نگاه جزیزه‌ای خارج شوند

فعال رسانه‌ای مازندران با تاکید بر مطالبه‌گری اصحاب رسانه در استان گفت: نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، جزیره‌ای به مسائل نگاه نکنند.

لزوم مطالبه‌گری اصحاب رسانه در مازندران/ نمایندگان مجلس از نگاه جزیزه‌ای خارج شوند

محسن گرجی در گفت‌و‌گوی اینستا‌گرامی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه در یک هفته نمی‌توان ابعاد دفاع مقدس را بیان کرد اما هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی بود که یاد و خاطره ایثارگران مورد تمجید قرار گیرد، گفت: در تیر ماه ۱۳۵۴ در شهر زیراب‌سوادکوه متولد شدم و در ۱۲ سالگی در شلمچه مجروح شدم که درمانش تاکنون ادامه دارد و دکترای علوم سیاسی مسائل ایران را نیز اخذ کردم.

وی با بیان اینکه از ابتدای جنگ در سال ۵۹ اولین دایی و در سال ۶۰ دومین دایی من به شهادت رسیدند و فضای خانوادگی ما آمیخته با دفاع مقدس بود، افزود: از ۱۰ سالگی وارد فضای دفاع مقدس شدم.

این فعال رسانه‌ای مازندران به نقش رسانه‌ها در پیشرفت یک منطقه را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه اهالی رسانه اگر همّت کنند و با چهره‌های سرشناس استانی و کشوری ارتباط برقرار کنند باعث اثرگذاری بیشتر در کاهش مشکلات و تقویت توانمندی‌ها می‌شوند، خاطر نشان کرد: ماهانه در تهران جلساتی با خبرنگاران داریم و مطالبه‌گری مشکلات سوادکوه از طریق رسانه‌های شهرستان، استان و کشور می‌تواند اثرگذار باشد.

گرجی با اشاره به اینکه چرا تغییر فرماندار سوادکوه در سال آخر دولت کلید زده‌ شد و عملکرد استاندار در این موضوع زیر سؤال است، گفت: دیواری کوتاه‌تر از سوادکوه مشاهده نشد و از طرف دیگر برخی از گزینه‌ها در حد کارآموز هستند و استفاده از نیروهای بومی شهرستان باید مورد نظر مدیران باشد.

فعال اجتماعی و رسانه‌ای مازندران با اشاره به اینکه بومی‌گزینی برای انتخاب فرماندار شهرستان برای سال آخر دولت مهم است و رسانه‌ها در این زمینه مطالبه‌گری کنند، بیان کرد: جابر معافی الگوی اثر‌گذاری رسانه‌ای برای مازندران است و برخی از رسانه‌های مخاطب‌محور هستند و برای جذب مخاطب بیشتر اقدام به نشر اخبار زرد می‌کنند و برخی از کانال‌های فضای اجتماعی هم بدون شناسنامه هستند و مطالبی مطرح می‌شود که پایه و اساسی ندارد.

وی که متولد زیراب‌سوادکوه است با اشاره به اینکه سوادکوه محروم نیست بلکه محروم جایی است که توانمندی لازم برای توسعه نداشته باشد در حالیکه توانمندی نیروی انسانی و سایر حوزه‌های سوادکوه بالاست، افزود: نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، جزیره‌ای نگاه نکنند و استان مازندران به دلیل دوری از صنعتی‌شدن از مناطق دیگر عقب است و رسانه‌های استان بیشتر رویداد محور شدند و باید مطالبه‌گری آنان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول