اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری ملی برای راه‌اندازی بندر خشک در منطقه اقتصادی گرمسار

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های ملی برای راه‌اندازی بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در دست انجام است.

پیگیری ملی برای راه‌اندازی بندر خشک در منطقه اقتصادی گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اردشیر مطهری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به ریاست استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: نقشه راه برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار باید تدوین شود.

وی اضافه کرد: تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و پیگیری مسؤولان ارشد استان برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی مطلوب است اما برای رفع تمامی مشکلات اقدام زیادی باید انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای گره‌گشایی از مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به کار گیرند.

مطهری تصریح کرد: بر اساس آمار تاکنون ۴۴ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به سرمایه‌گذاران واگذار شد؛ اما تاکنون اقدام‌هایی از این دست به راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه منجر نشده است.

وی گفت: پیگیری‌های ملی برای راه‌اندازی بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در دست انجام است و برای انجام طرح مطالعاتی و مشاوره‌ای اقداماتی انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای راه‌اندازی بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ۳۰۰ هکتار زمین نیاز بوده و برای اجرای این طرح پیگیری‌هایی در دست انجام است.

مطهری عنوان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه آب، برق، گاز و گمرک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به‌طور ویژه پیگیری شود و رفع تمامی دغدغه‌ها در این منطقه نیازمند تبیین نقشه راه است.

وی خاطرنشان کرد: از تلاش‌های استاندار سمنان و معاونان وی که برای گره‌گشایی از مشکلات منطقه ویژه اقتصادی وقت می‌گذارند و در تلاش هستند، نهایت قدردانی را دارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول