اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 25 مهر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در آیین تکریم و معارفه ائمه جمعه قدیم و جدید شهرستان آبدانان با اشاره به فداکاری پرسنل درمانی استان در مقابله با کرونا، گفت: کرونا جهانیان را به ستوه آورده و جان پیر و جوان و زن و مرد را در کره زمین می‌گیرد و تا کنون هیچ کشوری یارای مهار و مقابله آن را نداشته است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات و مجاهدت‌های سربازان جبهه سلامت، افزود: به گفته همه متخصصان تاکنون هیچ واکسنی‌ برای کرونا تولید نشده و تنها راه نجات از دست این هیولای قرن، صرفا حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است.

فعالیت ۴۷۵ سازمان مردم نهاد در استان ایلام

محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از فعالیت ۴۷۵ سازمان مردم نهاد در این استان خبر داد و گفت: برون سپاری بخشی از کارهای دولتی و سازمانی اقدام خوبی است و مدیریت استان از این رویکردی استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که سازمان‌های مردم نهاد را برای خدمت رسانی به مناطق محروم استان اعزام کنیم، افزود: در اربعین سال گذشته و پیش از آن شاهد حضور خوب سازمان‌های مردم نهاد در خدمت رسانی به زائران اربعین بودیم.

روند پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی باید سرعت یابد

جهانگیر رستم‌زاد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روستایی استان ایلام، گفت: هر چند بسیاری از بانک‌ها با پرداخت به موقع تسهیلات حامی تولید و سرمایه گذاری در استان هستند اما برخی دستورالعمل‌های داخلی بعضی از بانک‌ها مانع اصلی در جذب به موقع تسهیلات تولیدی می‌شود. 

وی افزود: تسریع در روند پرداخت تسهیلات موجب می‌شود با توجه به نوسان قیمت‌ها تولیدکنندگان با هزینه کمتری طرح خود را راه اندازی کنند.

مجله علمی« مطالعات عراق» در دانشگاه ایلام منتشر می‌شود

سیاوش یاری رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ایلام از گرفتن مجوز انتشار مجله علمی مطالعات عراق خبر داد و گفت: با همکاری انجمن ایرانی تاریخ اسلام در ماه‌های آینده، شماره اول این مجله منتشر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به جایگاه دانشگاه ایلام در سطح کشور، منطقه و استان ایلام و به علت اینکه استان ایلام دارای طولانی‌ترین مرز جغرافیایی با کشور عراق است و همچنین به علت اشتراکات مختلف تاریخی، دینی، قومی، فرهنگی و اجتماعی با استان‌های مرزی عراق همچون استان واسط، مدیریت دانشگاه ایلام در چند سال اخیر اهتمام زیادی برای توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی با دانشگاه‌های عراق انجام داده و در تلاش است دانشگاه ایلام به عنوان قطب عراق‌شناسی در سطح ایران مطرح شود.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول