اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

‌توزیع 50 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان مرکزی در هفته وحدت

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به مناسبت ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) تعداد 50 سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

‌توزیع 50 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان مرکزی در هفته وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، وحید مداحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

وی افزود:  تهیه و توزیع 50 سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان مناطق محروم استان مرکزی در راستای حمایت از تولید ملی از کالاهای ایرانی انجام شد که تمام جهیزیه‌ها در راستای کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالاهای ایرانی انتخاب شده‌اند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جهیزیه‌های تهیه شده ویژه نیازمندان ومحرومین خواهد بود که با پیگیرهای انجام شده و شناسایی‌های صورت گرفته در این نوبت 50 سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد تومان در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد.

مداحی افزود: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

به گفته وی این اقدام با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای داخلی در حال برگزاری است و تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.

مداحی بیان کرد: در یکسال اخیر حدود 1100سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در سطح استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول