اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نظر همه منتقدین در اجرای طرح میدان جمهوری بررسی شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج گفت: توجه به نقطه نظرات تشکل های مردم نهاد و منتقدین و رسیدن به تصمیم منطقی و کارشناسی در پروژه میدان جمهوری ضرورت دارد.

نظر همه منتقدین در اجرای طرح میدان جمهوری بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، منصور وحیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج، بعد از ظهر امروز در نطق پیش از دستور دویست و  شانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر از شهردار در خصوص اجرای پروژه‌های شهری، اظهار کرد: نگاه اعضای شورای شهر در مسیر توسعه و کار است در این راستا  از مدیریت شهری درخصوص پیشرفت پروژه های عمرانی در 3 سال گذشته تقدیر و تشکر می‌کنم. 

عضو شورای اسلامی شهر کرج در خصوص موضوع تصویب نامه شورای عالی ادارات در خصوص انتقال اراضی متعلق به طرح ساماندهی تپه مراد آب به شهرداری کرج، افزود: از مجموع 250 هکتار اراضی متعلق به طرح ساماندهی بالغ بر 230 سند مالکیت عمدتاً مناطق صوفی آباد- چنارک و بهارستان و کیان مهر حدود 135 هکتار اراضی بالغ بر 140 مورد سند مالکیت و از طریق دفاتر اسناد رسمی بنام شهرداری کرج انتقال قطعی یافته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج بیان کرد: همچنین ساختمان اداری و تجاری طرح ساماندهی واقع در بلوار 45 متری به نام شهرداری کرج انتقال یافته که جا دارد به خاطر تلاش بسیار خوب مدیر طرح جناب مهندس جوانمرد و معاونین و پرسنل مرتبط مورد تشویق قرار بگیرند.

وحیدی ادامه داد: ضرورت انتقال اسناد مالکیت اراضی مربوط به املاک شهرداری بر اساس توافقنامه حاصله با شرکت آبادانی جهان نیز یادآوری می‌شود تا در مدت 3 سال گذشته علی رغم پیگیری‌های شورای اسلامی توفیق چندانی حاصل نشده است که تاکید شد املاک شهرداری ملزم به انتقال اسناد می باشد و این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به قطعه زمین 7 هزار متری واقع در شهرک  بهارستان خبر داد و تاکید کرد: درباره قطعه زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع واقع در شهرک بهارستان که از طریق مشاور فرنهاد در طرح تفصیلی پیشنهاد بازنگری شده است برای تصویب از کمیسیون ماده 5 استانداری ارسال شده است که تقاضای مساعدت از استاندار محترم را داریم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول