اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری ۱۵ اوباش سابقه دار در غرب استان تهران/ ۷۷ نفر از اراذل و اوباش احضار شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در ۶ شهرستان تابعه و دستگیری ۱۵ اوباش سابقه دار طی ۴۸ ساعت، گفت: پلیس با کسانی که از قصد ایجاد ناامنی و شرارت دارند، به شدت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دستگیری ۱۵ اوباش سابقه دار در غرب استان تهران/ ۷۷ نفر از اراذل و اوباش احضار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته به طور همزمان در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران برگزار شد. 

وی گفت: در جریان این طرح، ۱۵ تن از اراذل و اوباش سابقه دار در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند که در شهرستان‌های بهارستان ۶ نفر، قدس ۵ نفر، شهریار و اسلامشهر هر کدام ۲ نفر دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به احضار و کنترل ۷۷ تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار تصریح کرد: این طرح بنابر درخواست عمومی و مطالبه اکثر شهروندان غرب استان تهران و بر پایه وظیفه ذاتی پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

سردار ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند ناامنی و شرارت ایجاد کنند برابر قانون و به شدت، برخورد لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ش/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول