اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

دانشجوها کارنامه فرهنگی می گیرند/ دیده شدن آثار دانشجویی در فضای حرفه ای با مشارکت در جشنواره ها

مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجوها در دبیرخانه دانشگاه های مناطق 10 گانه به صورت دستور جلسه ابلاغ شده و در حال پیگیری است.

دانشجوها کارنامه فرهنگی می گیرند/ دیده شدن آثار دانشجویی در فضای حرفه ای با مشارکت در جشنواره ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد هادی عسگری مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) که به صورت مجازی برگزار شد، اظهارداشت: با تصمیم مشترک معاونت فرهنگی وزارت علوم و ستاد مبارزه با مواد مخدر، قرار است با رویکرد فعالانه نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) را برگزار کنیم و امیدواریم تلاش های فعالانه دانشجوهای عضو کانون های مربوط بتواند برای پیشگیری از شروع آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر موثر باشد.

رئیس نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) ادامه داد: اگر دانشجوهای فرهیخته میدان دار آثار هنری شوند نتیجه بهتری حاصل می شود که ماحصل جشنواره ها اصلاح خلقیات ناپسند است. 

*جوایز جشنواره فعلا اعلام نشد

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره ابعاد بین المللی این جشنواره، گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) در آینده باید بین المللی شود.

رئیس نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) در پاسخ به سوال خبرنگار فارس از اعلام مبلغ جوایز جشنواره خودداری کرد و گفت: اگرچه مبالغی به عنوان حق الزحمه و جوایز در نظر گرفته شده است اما در مجموع هدف اصلی جشنواره های هنری و این چنینی فراهم کردن زمینه دیده شدن آثار در فضای حرفه ای است.

*دانشجوها کارنامه فرهنگی می گیرند

مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه در آینده دانشجوها کارنامه فرهنگی می گیرند، گفت: صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجوها در دبیرخانه مناطق 10 گانه به صورت دستور جلسه ابلاغ شده و در حال پیگیری است و امیداریم در ابتدای ترم آینده بتوانیم به روش جامعی در این باره برسیم.

به گزارش فارس، نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) 5 تا 8 آبان به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول