اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سامانه فروش الکترونیکی بلیت موزه‌های استان مرکزی فعال شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: گردشگران می‌توانند بلیت موزه‌های استان را از این پس اینترنتی و الکترونیکی تهیه کنند.

سامانه فروش الکترونیکی بلیت موزه‌های استان مرکزی فعال شد

مصطفی مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: 12 موزه دولتی و خصوصی استان مرکزی به سامانه متمرکز فروش بلیت الکترونیکی مجهز شد و گردشگران می‌توانند بلیت موزه‌های استان را از این پس اینترنتی و الکترونیکی تهیه کنند. 

وی افزود: شرایط فروش الکترونیک بلیت 12 موزه زیر نظر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در سامانه «تفریحاتی» مهیا شد و گردشگران و علاقه‌مندان به آثار تاریخی می‌توانند قبل از بازدید از موزه‌ها،  با مراجعه به سایت www.bilit.tafrihati.com بلیت بخرند و در زمان مراجعه با نشان دادن رسید خرید و تایید بارکد از موزه‌های استان بازدید کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در ادامه گفت: یکی از مشکلات بازدیدکنندگان به ویژه در ایام اوج سفرها، تهیه بلیت مجموعه مورد نظر بود و سامانه فروش اینترنتی، فرایند خرید بلیت کاغذی از باجه‌های فروش بلیت در موزه‌ها را به طور کامل به صورت الکترونیکی تبدیل می‌کند.

مرزبان افزود: باجه‌‌های الکترونیکی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در موزه‌های استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه فروش الکترونیکی بلیت در دوران کرونا یکی از راهکارهای پیشگیری از شیوع این ویروس است گفت: گردشگران می‌توانند برای خرید الکترونیکی بلیط به نشانی  اعلام شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول