اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پرداخت بیش از 13میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های خراسان رضوی

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی 418پرونده (باشگاه) در مجموع 17میلیارد و 600میلیون تومان در خواست وام ثبت کردند که از این تعداد 249 پرونده متشکل از 967نفر مبلغ 13میلیارد و 620میلیون تومان را دریافت کردند.

پرداخت بیش از 13میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، فرزاد فتاحی در جمع خبرنگاران در حاشیه سفر به نیشابور، درخصوص خسارت‌های وارد شده به و وزرش متأثر از کرونا اظهار کرد: جامعه ورزش به ویژه باشگاه‌های خصوصی آسیب خیلی جدی در بحث کرونا دیدند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه  تلاش شد از طریق وام‌هایی که دولت برای این موضوع در نظر گرفته به باشگاه‌ها کمک شود، ادامه داد: در خراسان رضوی 418پرونده (باشگاه) در مجموع 17میلیارد و 600میلیون تومان در خواست وام ثبت کردند که از این تعداد 249 پرونده متشکل از 967نفر مبلغ 13میلیارد و 620میلیون تومان را دریافت کردند، دیگر پرونده‌ها نیز در در دست اقدام است.

وی با تاکید براینکه وام‌ها بر اساس نفرات تحت پوشش پرداخت شده افزود: مبلغ وام بستگی به تعداد بیمه‌شوندگان باشگاه‌ها دارد که پارک‌های آبی به دلیل اینکه افراد بیمه شده بیشتری داشتند مبلغ بیشتری دریافت کردند ضمن اینکه خسارت بیشتری هم دیده بودند.

فتاحی یادآور شد: تلاش دولت بر این بوده که بخشی از خسارت‌های این عزیزان را جبران کرده، می‌دانیم که همه خسارات جبران نمی‌شود امیدوارم هرچه سریع‌تر بیماری کرونا برطرف شده تا ما بتوانیم شرایط بازگشایی اماکن ورزشی به صورت کامل فراهم کنیم که خودشان از طریق محل درآمد این مشکلات را حل کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا نیشابور از اعتبارات نفتی بهره‌مند می‌شود یا خیر؟پاسخ داد: نیشابور و زبرخان از اعتبارات نفتی برخوردار نیست این دو شهر از اعتبارات توسعه متوازن، اعتبارات ۲۷صدم درصد و استانی دارند، نیشابور در سال جاری نزدیک به ۵ میلیارد اعتبار به جز اعتبارات که از سرفصل شرکت‌های توسعه برای استادیوم انقلاب گذاشتند بهرمند است، همچنین نزدیک به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان برای تعمیرات و تجهیزات اعتبار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان‌هایی که جزو مناطق نفت‌خیز هستند همچون سرخس، تایباد و سبزوار اعتبار نفتی دارند.

فتاحی همچنین درباره تشکیل اداره ورزش و جوانان در شهرستان زبرخان گفت: با فرماندار زبرخان صحبت کردیم به زودی اداره را در زبرخان مشخص می کنیم، شهرستان‌هایی را داریم که بزرگتر از زبرخان هستند که تشکیل شدند اما تشکیلاتش آن آنطور که باید منسجم نیست باید ساختمان اداری داشته باشند تا بتوانیم اداره را تشکیل دهیم به محض به وجود آمدن فضای اداری این امکان را فراهم می کنیم.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول