اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خیر سورشجانی منزل خود را وقف کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد از ثبت یک وقف جدید همزمان با دهه وقف در این شهرستان خبر داد.

خیر سورشجانی منزل خود را وقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عسگر زمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: واقف نیک‌اندیش خانم ماه‌زنان چپری بابادی ٦ دانگ کامل یک باب منزل مسکونی دو طبقه واقع در شهر سورشجان  بخش لاران را برای ثواب اخروی و دنیوی خود وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد ادامه داد: مساحت این منزل مسکونی ٣٤٠ متر مربع به ارزش ریالی ٢٠ میلیارد ریال است.

زمانی توضیح داد: بر اساس وقف‌نامه‌ای که با نام این واقف خیر‌اندیش به ثبت رسید، این موقوفه با نیت مسجد جامع و مسجد امام حسین(ع) سورشجان وقف شده است.

وی با بیان اینکه واقفان و خیران نیک اندیش بهتر است در ثبت موقوفات به نیاز‌های روز جامعه توجه کنند، تصریح کرد: کمک به نیازمندان، دارو و درمان، حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان، حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، خرید جهیزیه برای نوعروسان از جمله نیاز‌های روز جامعه به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وقف، هدیه‌ای ماندگار است که برای خدمت عمومی یا نگه داشتن اصل هر چیزی و جاری بودن سود ناشی از آن در مسیر خیر، نیکی و رضای خدا به کار می‌رود.

انتهای پیام/٦٨٠٣١/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول