اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در همدان با دستور رئیس جمهور

طرح سراسری افتتاح، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن به دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس در دفتر استاندار همدان کلید خورد.

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در همدان با دستور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز طرح سراسری افتتاح، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن به دستور رئیس جمهور و با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی همدان، مدیرکل بنیاد مسکن و سایر مدیران ذیربط به صورت ویدئوکنفرانس در دفتر استاندار همدان برگزار شد.

استاندار همدان در این جلسه اظهار کرد: تاکنون ۲۳ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که در حال برنامه‌ریزی و اجرا برای تامین مسکن متقاضیان هستیم.

سید سعید شاهرخی در ادامه با اشاره به اینکه برای تامین مسکن نیاز به اراضی مناسب داریم که در اختیار سازندگان قرار دهیم گفت:  تاکنون حدود ۳۳ هکتار زمین برای ۷ هزار و ۷۰۰ واحد تامین شده و برای واگذاری در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم کمبود این زمین ها را با الحاق اراضی مناسبی که در شهر همدان و ملایر وجود دارد، تامین کنیم.

استاندار همدان بیان کرد: در کارگروه امور زیربنایی تصمیم گرفته شده ۶۸۰ هکتار از اراضی مناسب شهر همدان به شهر الحاق شود و در جلسه هفته آینده آخرین وضعیت پیشرفت کار بررسی خواهد شد.

وی در خصوص فرایند صدور پروانه و شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز گفت: به شهرداران تاکید شد یک خط ویژه برای این امر اختصاص دهند که به سرعت صدور پروانه انجام شود و در راستای کاهش قیمت مسکن برای متقاضیان، ۵۰ درصد عوارض را به آنها تخفیف دهند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: برای تامین مصالح و انعقاد قرارداد با پیمانکاران، تسهیلات ویژه‌ای را فراهم می‌کنیم که هم سرعت و هم دقت در کار بالا رود.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان دولت تدبیر و امید به تعهد داده شده، عمل کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول