اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شهرستان زلزله‌خیز فاریاب فاقد نمایندگی هلال‌احمر است

امام جمعه فاریاب گفت: شهرستان فاریاب فاقد هلال‌احمر و امکانات پزشکی است.

شهرستان زلزله‌خیز فاریاب فاقد نمایندگی هلال‌احمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت آغاز ولایت و امامت حضرت بقیه‌الله اظهار داشت: رفع تحریم‌های تسلیحاتی کشورمان را مدیون پیروزی‌ها در عرصه  مقاومت و پیشرفت و خودکفایی در صنعت دفاعی کشور هستیم.

امام جمعه فاریاب تصریح کرد: البته مواظب باشیم قطعا آمریکا شیطنت خواهد کرد و به اروپا هم اعتمادی نیست، بنابراین باید از عقلانیت رحمانی استفاده کرد و از عقلانیت غربی و به دور از تحریف‌ها که خلاف واقع هستند، دوری شود.

  وی با بیان اینکه نباید نگاه به نتیجه انتخابات آمریکا دوخته شود، افزود: چرا که هرکس رئیس جمهور آمریکا شود سیاست آنها نسبت به ما تغییر پیدا نخواهد کرد  البته رفتار ما و بر روی انتخابات آمریکا اثرگذار خواهد بود.

 رفیعی در پایان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اشاره و خاطرنشان کرد: فاریاب فاقد هلال‌احمر و امکانات  پزشکی است، مردم برای مبارزه با بیماری کرونا حتما پروتکل‌ها را رعایت کنند  و ستاد کرونا هم دارای برنامه باشد و با متخلفان برخورد کنند و تجمعاتی مثل عروسی‌ها را بیشتر کنترل کنند.

ضرورت تقویت روحیه انقلابی در جامعه

 حجت‌الاسلام حسینی‌نوه امام جمعه شهرستان انار با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز امنیت کشور حاصل زحمات شبانه‌روزی نیروهای فداکار نظامی و انتظامی است.

وی به شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم به‌طور دائم به یاد حضرت مهدی (عج) باشیم و برای فرج و ظهور حضرتش تلاش کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور آن حضرت است که با تقویت و حمایت از انقلاب ان‌شاءالله برای ظهور حضرت تلاش کرده‌ایم.

امام جمعه موقت شهرستان انار دهه وقف را گرامی داشت و افزود: وقف از جمله موارد احسان ماندگار بوده و فرد واقف، خیراندیش است.

حسینی‌نوه ابراز داشت: مدرسه‌ها، درمانگاه‌ها، مساجد، حسینه‌ها، حرم‌های مطهر امامان و امامزادگان از آثار اهداکنندگان و واقفان خیراندیش هستند که همه بندگان خدا از آنها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول