اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تشدید محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد/ مدیران متخلف عزل می‌شوند

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به تشدید محدودیت‌ها، گفت: بایستی همه دستگاه‌ها با تمام توان پای کار آمده و وظایف ذاتی خود را نسبت به جلوگیری از شیوع کرونا انجام دهند.

تشدید محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد/ مدیران متخلف عزل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان، با اشاره به تشدید محدودیت‌ها، اظهار کرد: بایستی همه دستگاه‌ها با تمام توان پای کار آمده و وظایف ذاتی خود را نسبت به جلوگیری از شیوع کرونا انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: خرم‌آباد با داشتن جمعیت بالا، دارای آلودگی بیشتری نسبت به دیگر شهرستان‌ها است، از این رو نگرانی برای شیوع گسترده و اوج‌گیری کرونا در ماه‌های آینده وجود دارد.

فرماندار خرم‌آباد به عدم وجود تخت خالی در بیمارستان‌های این شهرستان جهت بستری بیماران کرونایی، افزود: درمان بیماران کرونایی مستلزم وجود تجهیزاتی است و با امکانات اولیه نمی‌توان اقدام موثری انجام داد.

طولابی بیان داشت: بر اساس ستاد ملی و استانی کرونا، فعالیت مراکز آموزشی در حال حاضر ممنوع بوده و همه بایستی تعطیل شوند و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های ستاد کرونا بایستی بر فعالیت مراکز آموزشی نظارت کنند، افزود: در صورت عدم رعایت مراکز پلمپ و مدیر خاطی نیز تا مرز عزل خواهد رفت.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به فعالیت بازار و اصناف شهرستان، تصریح کرد: هنوز به نقطه بحرانی نرسیده‌ایم و در صورت تحقق این موضوع همه مراکز فروشگاهی همچون پاساژها تعطیل خواهند شد.

طولابی بر لزوم رعایت پروتکل‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: اکیپ‌های نظارتی به طور مداوم بایستی فعال شده و مراکز صنفی پایش شوند.

وی از ممنوعیت تمامی فعالیت‌ها در اماکن ورزشی به صورت تجمعی و گروهی خبر و ادامه داد: همچنین مراکز گردشگری، هتل‌ها، سفره خانه‌ها و اماکن تفریحی همه تعطیل هستند.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: از حضور زائران تا اطلاع ثانوی در اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها نیز بایستی جلوگیری شود، ضمن اینکه فعالیت سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه نیز متوقف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول