اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف 2100 کیلوگرم مواد مخدر طی 2 سال گذشته در آمل

فرمانده سابق انتظامی آمل با تأکید بر کشف بیش از 2 هزار و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو سال گذشته در این شهرستان، گفت: برای ایجاد آرامش و کاهش هر نوع مخاطره بین مردم تعداد ۲۴ نفر از ارازل و اوباش به همراه سلاح‌های سرد و گرم در این شهرستان دستگیر شدند.

کشف 2100 کیلوگرم مواد مخدر طی 2 سال گذشته در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی این شهرستان ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهری در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد.

در این نشست از زحمات چندین ساله نعمت‌الله آزادی فرمانده سابق انتظامی آمل قدردانی شده و ذات‌الله رضوانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی آمل معارفه شد.

فرمانده سابق انتظامی آمل در این مراسم با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و آسایش هموطنان به کار می‌بندم، اظهار کرد: آمل شهر شاخص و بزرگی است که کار در آن باعث افتخار من بوده است.

نعمت‌الله آزادی افزود: آمل شهر علما، فلاسفه، بزرگان دینی، اندیشمندان و فقها است و اقدامات سازنده و اساسی پس از مدت‌ها کار در این شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به برخورد جدی با جرایم خشن، ارازل و اوباش برای برقراری امنیت و آرامش در بین مردم، تصریح کرد: برای ایجاد آرامش و کاهش هر نوع مخاطره بین مردم تعداد ۲۴ نفر از ارازل و اوباش به همراه سلاح‌های سرد و گرم در این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده سابق انتظامی آمل با تأکید بر کشف بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو سال گذشته در این شهرستان، بیان کرد: در زمینه سرقت و برخورد با سارقان ۳۶ درصد افزایش کشف داشتیم و ۴۰ سارق حرفه‌ای به دام قانون افتادند.

این مسؤول با اعلام اینکه ۷۳ درصد سرقت‌ها در این شهرستان کشف داشته است، ادامه داد: در زمینه مبارزه با انواع قاچاق کالا، قاچاق چوب و برخورد با قاچاقچیان گام‌های اساسی برداشته شد و ۴۸۰ تن انواع چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

آزادی با اعلام اینکه در زمینه فعالیت پلیس فتا، ۹۰ درصد پرونده‌های تشکیل شده منجر به کشف شد، افزود: در زمینه روان‌سازی ترافیک و کاهش ترافیک شهری پلیس توانسته همراه با دیگر دستگاه‌ها و نهادها برای رفاه همشهریان گام بردارد.

وی با تأکید بر برپایی رزمایش امنیت و آرامش طی سال گذشته برای تهدیدات احتمالی، یادآور شد: رزمایش امنیت و آرامش در سال جاری نیز با تلاش همه دستگاه‌ها و نهادها برپا شد.

فرمانده سابق انتظامی آمل با اشاره به کسب مقام نخست در قرارگاه جهادی آموزش و ارتقا از رتبه 15 به رتبه اول، گفت: در بخش مسابقات دفاع شخصی نیز عوامل انتظامی آمل در استان مازندران رتبه اول را به دست آوردند.

این مسؤول با اشاره به قلع و قمع ۳۰۰ مورد اجرای قانون تغییر کاربری و برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز طی سال گذشته با همکاری اداره جهاد کشاورزی، بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۱۵۰ مورد مأموریت مشترک برای مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز انجام شد.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل در این مراسم با اشاره به اینکه آمل یکی از شهرهای بزرگ در مازندران است، اظهار کرد: عوامل انتظامی در برقراری نظم و انضباط همه تلاش شبانه‌روزی خود را به کار می‌گیرند و برقراری آرامش و امنیت با کمک و همکاری مردم مسیر است.

ذات‌الله رضوانی افزود: امیدوارم با تعامل لازم و جلب مشارکت‌های مردمی بتوانیم امنیت پایدار شهری را برای همه همشهریان و مردم برقرار کنیم که این مهم حاصل نخواهد شد جز با جلب مشارکت مردمی.

وی تصریح کرد: برای انجام وظیفه سه مؤلفه در دستور کار قرار دارد که مشارکت و استفاده از همه ظرفیت‌ها، اخلاق‌محوری و اخلاق‌اسلامی، استفاده از همه ظرفیت‌ها و تمکین قانون در اولویت است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول