اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انقلاب اقتصادی هنوز کامل نشده است/ پیشرفت کشور با وجود همه تهدیدها ادامه دارد

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: انقلاب ما در حوزه اقتصادی و بعضی از عرصه‌ها هنوز کامل نشده است؛ اما پیشرفت کشور با وجود همه تهدیدها ادامه دارد.

انقلاب اقتصادی هنوز کامل نشده است/ پیشرفت کشور با وجود همه تهدیدها ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سردار حمید دامغانی در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه شهرستان سرخه اظهار کرد: ظرفیت مردمی نظام اسلامی بسیار قوی بوده و به‌عنوان خدمتگزاران مردم در سپاه متولی این هستیم تا این ظرفیت‌ها را حفظ و تقویت کنیم.

او اضافه کرد: ظرفیت‌های مردمی را در قالب بسیج و گروه‌های جهادی مختلف سازماندهی کرده و در این راستا به‌کارگیری می‌کنیم و این تدبیر بی‌نظیر حضرت امام راحل بود.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان افزود: هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، نسبت به حسن تدبیرهایی که حضرت امام راحل داشته و رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند سالی که کشتی انقلاب را هدایت می‌کنند، آن را تداوم بخشیده‌اند، آگاهی بیشتری پیدا می‌کنیم.

دامغانی گفت: شما کشور ما تا زمان کنونی در عین حال که برابر تهدیدها مقاومت کرده، مسیر رشد و پیشرفت خویش را طی کرده است.

او اضافه کرد: مسائل و مشکلاتی در حوزه معیشتی در کشور وجود دارد و این موضوع ناظر بر این است که هنوز روند انقلاب ما تکمیل نشده است. برخی گمان می‌کنند ما سال 1357 انقلاب کرده‌ایم و کار تمام شد؛ در حالی که هنوز در حال انقلاب کردن هستیم.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان اضافه کرد: ما انقلاب را در بعضی از حوزه‌ها انجام داده‌ایم و راه بسیاری باقی مانده است؛ واقع امر این است که در حوزه اقتصاد هنوز انقلاب جدی رخ نداده است.

دامغانی گفت: باید سیستم اداره جامعه را در عرصه اقتصاد در زمینه افرادی که به‌کارگیری می‌شوند و نظام‌های نرم‌افزاری که از آن استفاده می‌کنیم، بر مبنای انقلاب ترسیم کنیم.

وی نرم‌افزار انقلاب را اسلام ناب است دانست و تأکید کرد: اگر این تعالیم در صحنه عمل پیاده‌سازی و به آن عمل شود، محصولش، «عدالت» خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: غرب عدالت را به مفهوم اسلامی موردنظر ما قبول ندارد؛ نگاه آن‌ها به اقتصاد این است که کسی که توانمندی اقتصادی و سرمایه دارد، باید به او کمک کرد تا قوی شود و حرکت کند و مابقی که توانمندی اقتصادی به این شکل را ندارند، به علت ضعفشان باید حذف شوند.

دامغانی افزود: انقلاب ما در حوزه اقتصادی و در بعضی از عرصه‌ها هنوز کامل نشده است؛ انقلاب باید ادامه‌دار باشد و بدانیم که این انقلاب در روش‌ها توسط دولتمردان انجام نمی‌شود؛ بلکه از طریق مردم اتفاق می‌افتد.

او گفت: انقلاب سال ۱۳۵۷ نیز توسط مردم انجام شد و توسط خود آنها تا به نقطه رسیده است.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه نظام ما مردم‌سالار بوده و آن را به معنای واقعی نشان داده است، افزود: رهبری از انتخاب مردم به شدت حمایت می‌کنند و می‌گویند انتخاب مبتنی بر رأی مردم محترم است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول