اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اقدامات بزرگ عمرانی سپاه گلستان در سکوت خبری/ خدمت سپاه بی‌منت و شبانه‌روزی است

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان اقدامات بزرگی‌ را در‌سکوت خبری انجام داده است.

اقدامات بزرگ عمرانی سپاه گلستان در سکوت خبری/ خدمت سپاه بی‌منت و شبانه‌روزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احسان صادقی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان می‌تواند الگوی اقدام جهادی برای همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
وی ادامه داد: اقدامات سازندگی سپاه خاری بر‌ چشم دشمنان ایران اسلامی است که امروز به واقع اقدامات بی‌منت سپاه تاثیرگذاری بالایی در افزایش روحیه و نشاط و رفاه اجتماعی مردم به ویژه در نقاط دوردست و محروم کشور داشته است.
معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان بی سر و صدا اقدامات بزرگی را انجام داده است.
صادقی بیان کرد: این قرارگاه در روستاهای گمنامی حضور پیدا کرد که امروز با اقدامات آبادانی سپاه نامشان در آن شهرستان و استان می‌درخشد.
وی ادامه داد: نگاه سپاه خدمت شبانه‌روزی بی‌منت برای مردمی است که همیشه در تمام شرایط و با وجود تمام سختی‌های موجود، ایستادگی کرده و به معنی واقعی مقاومت کردند.
معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان بیان کرد: سپاه پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی است که یکی از همین آرمان‌ها خدمت خالصانه به مردم و افزایش رفاه و توجه به مناطق محروم است.
صادقی گفت: سپاه همیشه بازوی دولت‌ها و دستگاه‌های اجرایی بوده و هر زمانی که خدمت جهادی نیاز بود فرزندان همین مردم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون هیچ منت و انتظار از فرد یا نهادی برای خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی وارد عرصه شده و هیچگاه معطل بروکراسی اداری نبوده و نخواهند بود.
وی با اشاره به توان علمی و تخصصی جوانان در سپاه اضافه کرد: معتقدیم هر فردی که با دانش و تخصص و توان خود قدمی را برای افزایش رفاه و آرامش و آسایش مردم بر دارد پاسدار این انقلاب و حافظ امنیت این مردم پرافتخار است.
صادقی در پایان از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه که تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان به به اطلاع‌ مردم می‌رساند، تقدیر کرد.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول