اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پویایی فعالان فضای مجازی زنجانی در سطح ملی و بین‌المللی

مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان با اشاره به پویایی خوب سطح ملی و بین‌المللی استان زنجان در فضای مجازی که با همراهی مردم و پیشکسوتان زنجانی انجام می‌شود، گفت: این اقدامات در راستای فرموده مقام معظم رهبری برای جدی گرفته شدن فضای مجازی انجام می‌شود.

پویایی فعالان فضای مجازی زنجانی در سطح ملی و بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار داود غیاثی‌راد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ماموریت‌های واجب در برخی از شهرها از جمله زنجان و کردستان بالاخص بیجار اظهار کرد: این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان به فعالیت مطلوب سازمان‌های مردم نهاد از جمله رزمندگان غرب و شمال غرب، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: سازماندهی سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار قرار گرفته است.

وی به فعالیت بنیاد بین‌المللی غدیر در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این فعالیت در مورد فعالیت حسینیه اعظم زنجان از جمله حاکمیت تفکر اجتماعی بسیار قابل توجه است.

سردار غیاثی‌راد با تقدیر از فعالان حوزه فضای مجازی از جمله مسؤولان این حوزه از جمله بابایی و بیات در استان زنجان ادامه داد: این مسؤولان برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان را هم در پیش‌رو دارند که باید پیش‌بینی‌های لازم در مورد آن انجام شود.

معاون فرهنگی رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب کشور ابلاغ لوح تقدیر و عرض ادب سردار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان زنجان، تقدیر از سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) به دلیل توجه به سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان که به زودی کارت رزمندگان هم تحویل داده خواهد شد را از جمله اهداف سفر خود اعلام کرد.

وی ادامه داد: در این سفر از فعالان فضای مجازی سازمان‌های مردم نهاد، فضای مجازی رزمندگان غرب و شمال غرب و همچنین بنیاد بین‌المللی غدیر و سازمان مردم نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر  هم تقدیر خواهد شد.

سردار غیاثی‌راد با اشاره به پویایی خوب سطح ملی و بین‌المللی استان زنجان در فضای مجازی که با همراهی مردم و پیشکسوتان زنجانی انجام می‌شود، تاکید کرد: این اقدامات در راستای فرموده مقام معظم رهبری برای جدی گرفته شدن فضای مجازی انجام می‌شود.

مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بزرگداشت یاد و نام شهدا، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و گام زدن در این مسیر، کمک به پویایی راه شهدا به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد اقدامات متعددی برای نشر و پویایی فرهنگ دفاع مقدس را در دستور کار قرار دارد و برای فعالان مرکز فضای مجازی «قرارگاه سایبری» دفاع مقدس تمام نشده و همچنان ادامه دارد و در این راستا تولید محتوا در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول