اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هر میزان که کارآفرینان داخلی بخواهند، برق آن‌ها را تأمین می‌کنیم

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: هر میزان برق درخواستی برای احداث یا توسعه خطوط تولید، پس از بررسی و تفاهم با شرکت‌های توزیع و برق منطقه استان اصفهان در اختیار متقاضیان بخش صنعت قرار می‌گیرد.

هر میزان که کارآفرینان داخلی بخواهند، برق آن‌ها را تأمین می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، همایون حائری خیاوی امشب پس از افتتاح یک طرح انتقال برق درشهرسین شهرستان برخوار اظهار کرد: مرحله نخست از اجرای خط انتقال برق ۵۰ کیلومتری به‌به طول ۵ کیلومتر با۸۰میلیارد ریال اعتباردرشهرهای سین و خورزوق آغاز شد.

معاون وزیر نیرو در امور برق  و انرژی افزود: با اجرای این خط ۵۰کیلومتری، با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص‌یافته، پوشش شبکه‌های خود نگهدار برق به ۵۰درصد کل خط های انتقال در این شهرها خواهدرسید.

وی خاطرنشان کرد: احداث شبکه‌های انتقال برق خود نگهدار مزایایی ازجمله افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل‌ملاحظه، کاهش هزینه شاخه زنی در مناطق مشجر، کاهش تلفات با از بین رفتن جریان نشتی در درختان و تجهیزات، امکان زیباسازی شهری با مخفی کردن کابل‌های خود نگهدار، کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش ایمنی در هنگام کاربر روی خطوط و کاهش خسارت‌ها و ضایعات ناشی از برق‌گرفتگی برای شبکه توزیع برق در شهرها دارد.

حائری بر تعویض پایه‌های فرسوده در این شهر تأیید کرد و افزود: از پایه‌های گرد به‌جای پایه‌های قدیمی استفاده خواهد شد ؛ این نوع از پایه‌ها نیز مزیت‌هایی ازجمله سبک بودن، حمل آسان، نصب راحت، مقرون‌ به ‌صرفه بودن نسبت به پایه‌های اچ شکل، توانایی تحمل کوران و بادهای شدید به علت آئرودینامیک بودن پایه‌ها، عدم تخریب سطوح خارجی و ترک پایه به دلیل فشردگی شدید بر روی دستگاه‌های سانتیریفیوژ، دارا بودن قابلیت تولید در رنگ‌های متفاوت و رنگ‌آمیزی رویه، داشتن عمر طولانی (بیش از ۳ برابر پایه‌های اچ شکل) و عدم امکان بالا رفتن پایه به دلیل نداشتن پلکان جهت بالا بردن سطح امنیت شبکه‌دارند.

معاون وزیر نیرو در امور برق  و انرژی با اشاره به بازدیدهایش از ایستگاه‌های تقویت برق ۶۳ و ۴۰۰ کیلوولت شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و  نوید را به کارآفرینان داد که هر میزان برق درخواستی برای احداث یا توسعه خطوط تولید، پس از بررسی و تفاهم با شرکت‌های توزیع و برق منطقه استان اصفهان در اختیار متقاضیان بخش صنعت قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، معاون وزیر نیرو در امور برق  و انرژی امروز از ایستگاه‌های تقویت برق شهرک‌های صنعتی مورچه‌خورت، شمال اصفهان و شهر گز نیز بازدید کرد ؛ ایستگاه سیارتقویت برق شهر گز پیش‌تر با ۴۰۰میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری شده بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول