اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آلمان با «و فردا تمام جهان» به اسکار می آید

آلمان «و فردا تمام جهان» را برای بخش بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۱ انتخاب کرد.

آلمان با «و فردا تمام جهان» به اسکار می آید

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، آلمان فیلم سینمایی «و فردا تمام جهان» ساخته «جولیا فون هاینز»، درامی راجع به افراط گرایی سیاسی که در یک کمون آنتیفا امروزی اتفاق می افتد، انتخاب کرده تا نماینده این کشور در رقابت اسکار ۲۰۲۱ در بخش «بهترین فیلم بین المللی» باشد.

 

این فیلم درام «جولیا فون هاینز» یک دانشجوی جوان آلمانی در رشته حقوق را دنبال می کند که خانواده ثروتمند خود را برای زندگی در یکی از کمون های آنتیفا(Antifa) و مبارزه با فاشیسم ترک می کند.

«و فردا تمام جهان» اولین اکران خود را در بخش رقابتی جشنواره فیلم ونیز در ماه آگوست تجربه کرد. در این فیلم «مالا اِمده» در نقش لوئیزا، یک فعال سیاسی جوان از یک خانواده نجیب زاده آلمانی بازی می کند که رادیکال(تندرو) می شود و به یک گروه «آنتیفا»(Antifa)(گروه ضد فاشیسم) می پیوندد و به یک سری حملات در برابر جناح راست افراطی(موسم به کچل ها) دست می زنند که برخی از آنها خشونت آمیز هستند.

 

اکران فیلم هاینز روز پنجشنبه ۲۹ اکتبر در آلمان برای چهار روز آغاز می شود، و پس از روز آخر، این کشور در یک تعطیلی یک ماهه قرار به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا قرار خواهد گرفت.  «Alamode Film» شرکت توزیع کننده فیلم «و فردا تمام جهان»  اعلام کرده است که این فیلم را پس پایان تعطیلی یک ماهه، در تاریخ ۳ دسامبر مجدداً اکران خواهد کرد.

رویداد جوایز اسکار در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ برگزار می شود. فهرست نامزدهای اسکار نیز پیش از آن و در ۱۵ ماه مارس اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول