اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اهانت رئیس‌جمهور فرانسه خون تازه‌ای بر پیکر جهان اسلام برای انسجام بیشتر دمید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: اهانت اخیر رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) همچون خون تازه ی بر پیکر جهان اسلام بوده و سبب اتحاد و انسجام بیشتر امت اسلامی شد.

اهانت رئیس‌جمهور فرانسه خون تازه‌ای بر پیکر جهان اسلام برای انسجام بیشتر دمید

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی راهکارهای تقریب وحدت اسلامی از نگاه امامین انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس اظهار کرد: اهانت مذبوحانه اخیر رئیس جمهور فرانسه سبب شد تا خون تازه‌ی بر پیکر جهان اسلام ترزیق شود و در هفته وحدت اتحاد و انسجام بیشتری بین امت اسلامی ایجاد شود.
وی تصریح کرد: این عمل رئیس جمهور فرانسه تعبیر عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد بوده و در این ایام امت اسلامی جهان عکس‌العمل نشان داده و حتی در برخی کشورها اجناس کشور فرانسه تحریم شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به وحشت دشمنان از گسترش اسلام در جهان خاطرنشان کرد: دشمنان از گسترش روزافزون اسلام وحشت داشته و برای جلوگیری از رواج اسلام در جهان دست به چنین اقداماتی می‌زنند و این اقدامات نشان می‌دهد که اتحاد و انسجام امت اسلامی بیش از گذشته ضرورت دارد.
وی بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) پیامبر خوبی‌ها و مربوط به مذهب خاصی نبوده و متعلق به همه مسلمانان جهان است و توهین دشمن نشان‌دهنده مخالفت آنها با اسلام بوده که باید مسلمانان هوشیاری بیشتری در این برهه داشته باشند.
طاهری گفت: امت اسلامی در چند سال اخیر بر اثر شیطنت‌های دشمن بیدارتر و هوشیارتر شده و نقشه‌های شوم دشمن هر بار بیشتر از گذشته نقش بر آب می‌شود و امید داریم پرچم ناب محمدی (ص) از ایران اسلامی بر فراز جهان به اهتزاز در آید.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول