اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

راه‌اندازی درگاه الکترونیکی ارتباط با دفتر امام جمعه در اردکان

مسئول دفتر امام جمعه اردکان از راه‌اندازی درگاه الکترونیکی ارتباط با دفتر امام جمعه اردکان خبر داد.

راه‌اندازی درگاه الکترونیکی ارتباط با دفتر امام جمعه در اردکان

حجت الاسلام احمد افخمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان، با اشاره به تاکید اخیر رهبر معظم انقلاب بر "ضرورت به حداقل رساندن مراجعات به دستگاه‌های اجرایی با افزایش خدمات الکترونیک" اظهار کرد: به همین منظور درگاه الکترونیکی ارتباط با دفتر امام جمعه اردکان راه‌اندازی شد.

وی افزود: در شرایط خاص و نگران کننده فعلی شیوع کرونا و نیز با هدف روان‌سازی امور اداری دفتر و همچنین ارتباط مردم با مسئولین بخش‌های مختلف بویژه ارتباط مستقیم با امام جمعه اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل شاکر در راه‌اندازی درگاه الکترونیکی ارتباط با دفتر ایشان تسریع و در ایام منتسب به میلاد مسعود پیامبر ختمی مرتبت و حضرت امام جعفر صادق(ع)  با ارسال اولین پیام آزمایشی افتتاح شد.

مسئول دفتر امام جمعه اردکان گفت: با راه‌اندازی این سامانه، مردم می‌توانند بدون حضور در دفتر امام جمعه از طریق گوشی تلفن همراه و یا رایانه شخصی به ارسال درخواست خود اقدام و با اخذ کد رهگیری خواسته خود را پیگیری کنند.

افخمی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی با آدرس http://www.sdeja.ir/?app=contact&view=contact درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول