اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز ثبت نام جشنواره کارگران و گروه‌های کار نمونه در هرمزگان

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام سی‌ودومین جشنواره امتنان کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه در استان هرمزگان آغاز شد.

آغاز ثبت نام جشنواره کارگران و گروه‌های کار نمونه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام سی و دومین دوره از این جشنواره از 14 آبان به مدت یک ماه آغاز شده است و کارگران، گروه‌های کار و واحدهای مختلف برای ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می توانند تا تاریخ 14 آذر 1399 با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان از طریق ورود به نشانی اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول