اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کرونا، کام 160 کارگر قنادی را تلخ کرد

رئیس اتحادیه قنادان زنجان از جمع‌آوری هفت واحد قنادی به علت فروش کم خبر داد و گفت: همین امر موجب بیکاری حداقل 160 کارگر شده است.

کرونا، کام 160 کارگر قنادی  را تلخ کرد

رسول محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروزه قنادی‌های زنجان به لحاظ وضعیت مالی به مشکل برخورده‌اند و علت آن هم کساد شدن کاسبی آنها است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت قنادی‌ها در زنجان به صورت دست و پا شکسته ادامه دارد، گفت: علاوه بر این به خاطر وضعیت مالی قدرت خرید مردم نیز پایین آمده است.

رئیس اتحادیه قنادان زنجان با بیان اینکه قنادی‌ها نیز به صورت معمول آذوقه یک ماه خود را تهیه کرده‌اند، افزود: امروز دیگر هرچه مواد اولیه بوده ته کشیده و قنادان با مشکل مواجه هستند.

محمدی با اشاره به اینکه میزان ضرر قنادان در این ایام برآورد کردنی نیست، اضافه کرد: نه تنها به خاطر مشکل مواد اولیه، اما به خاطر کرونا هم پخت بسیار کمتر شده است.

وی تصریح کرد: به علت تعطیلی مراسمات جشن و عروسی پخت قنادی‌ها بسیار کمتر شده و شاید 60 درصد کمتر شده است.

رئیس اتحادیه قنادان زنجان از جمع‌آوری هفت واحد قنادی به علت فروش کم خبر داد و گفت: همین امر موجب بیکاری حدود 160 کارگر شده است.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ تهیه شکر در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، گفت: ولی سایر مواد اولیه نیز افزایش قیمت بسیاری داشته است.

محمدی درباره افزایش قیمت شیرینی نیز گفت: سه یا چهار ماه قبل افزایش قیمت را داشتیم و فعلا برنامه‌ای برای این کار نداریم، اما شاید تدابیری اندیشیده شود که این واحدها یارانه بگیرند تا قیمت افزایش پیدا نکند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول