اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آب‌گرفتگی معابر و سقوط درختان براثر شدت بارش‌ها و وزش باد شدید در رشت

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت با بیان اینکه اقدامات شهرداری در تنظیف معابر و آب راه ها کافی نبوده، گفت: در چند نقطه از شهر رشت براثر شدت بارش‌ها و وزش باد در چند محله شاهد آب‌گرفتگی و سقوط درختان بودیم.

آب‌گرفتگی معابر و سقوط درختان براثر شدت بارش‌ها و وزش باد شدید در رشت

علی فتح الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت شهر رشت در پی شدت بارش‌ها، اظهار کرد: میزان و شدت بارش‌ها در بازه زمانی کوتاه موجب شد تا در برخی از نقاط شهر رشت شاهد آب‌گرفتگی باشیم.

وی با اشاره به سقوط چند اصله درخت در رشت، افزود: وزش باد شدید نیز در پاره‌ای از زمان موجب شد تا چند اصله درخت در چند نقطه از شهر رشت ازجمله در منطقه گلسار سقوط کند.

رئیس ستاد بحران شهرستان رشت همچنین با اشاره به آب‌گرفتگی برخی از معابر و محلات شهر رشت در پی شدت بارش‌ها، گفت: آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر رشت از شرایط بحرانی خارج‌شده‌اند و اکنون وضعیت شهر نسبت به ساعات ابتدای شدت بارش‌ها بهتر است.

فرماندار رشت با بیان اینکه آب‌گرفتگی‌ها سطحی بوده، افزود: بلوار شهدای گمنام و محله حمیدیان رشت ازجمله نقاطی بود که در عصر امروز دچار آب‌گرفتگی شدید شده بودند.

فتح‌اللهی در پاسخ به اینکه چرا پیش از وقوع آب‌گرفتگی شهرداری رشت نسبت به تنظیف معابر و همچنین شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی اقدام نکرده، گفت: تأکید ما به مجموعه شهرداری رشت بر این بود که تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا نقاط آسیب‌پذیر شهر رشت شناسایی و موانع موجود را در مواجهه با بحران‌های پیش رو مرتفع کنند

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت با بیان اینکه شهرداری رشت در جهت تنظیف معابر و همچنین آب راه ها اقداماتی را انجام داده اما این اقدامات کافی نبود، افزود: در حال حاضر اکیپ‌های امدادی و خدمات رسان شهرداری در سطح محلات و مناطق آبگیر حضور دارند و در تلاش هستند تا در اسرع وقت نقاط درگیر را از وجود سیلاب‌های سطحی به حالت عادی برگردانند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول