اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

عزم سپاه رشت در اجرای طرح تحول محلات آسیب‌دیده

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بابیان اینکه سپاه همواره در کنار مردم است و خود را خدمتگزار مردم می‌داند، گفت: سعی می‌کنیم با حضور فیزیکی و میدانی، طرح تحول محلات آسیب‌دیده و رفع مشکلات آن‌ها را دنبال کنیم و جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهیم.

عزم سپاه رشت در اجرای طرح تحول محلات آسیب‌دیده

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ سید اکبر قاسمی امروز در حاشیه بازدید از محلات آسیب‌پذیر رشت در مسجد سلیمانداراب رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های سپاه ناحیه مرکزی رشت درواقع تلاش برای برطرف کردن بخشی از مشکلات نقاط آسیب‌پذیر شهر است.

وی با اشاره به شناسایی هفت محله آسیب‌پذیر در سطح شهرستان رشت توسط سپاه و بررسی مشکلات این محلات از ابتدای امسال تاکنون گفت: سعی داریم از تمامی ظرفیت‌ها ازجمله حضور معتمدان محلی، ظرفیت‌های مردمی، ظرفیت‌ اقشار بسیج و دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن بخشی از مشکلات این محلات استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امروز به همراه شهردار رشت و شهردار منطقه ۴ و جمعی از مدیران شهری در محله سلیمانداراب رشت حضور پیدا کردیم، افزود: در ابتدا با حضور مدیر محله و گروه‌های مردمی از مکان‌های مختلف محل بازدید کردیم و بخشی از مشکلات در بازدید میدانی احصا شد.

قاسمی با اشاره به نشست امروز در مسجد محله سلیمانداراب رشت بیان کرد: در ادامه با حضور شهردار رشت بخشی از موضوعات و مشکلات محله سلیمانداراب ازجمله مشکل زمین ورزشی محل که یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان منطقه است موردبررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی یک قطعه زمین در منطقه سلیمانداراب گفت: شهردار نیز قول داد که در اسرع وقت اقدامات لازم را برای آماده‌سازی زمین شناسایی‌شده جهت تداوم فعالیت ورزشی جوانان محل انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت معضلات فاضلاب و آب آشامیدنی را جزو دیگر دغدغه‌های مردم در محله سلیمانداراب رشت برشمرد و تصریح کرد: برای برطرف شدن بخشی از این مشکلات، لازم است که تمام دستگاه‌های اجرایی پای‌کار باشند و در جلسه‌ای به جمع‌بندی‌های لازم برای رفع مشکلات برسیم.

قاسمی با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های مردم در محله سلیمانداراب درواقع نبود پارک یا بوستان است، افزود: موضوعات دیگری نیز در جلسه امروز مطرح شد و شهردار قول داد که در اسرع وقت جلسه‌ای با مدیران شهری برگزار کند و دغدغه‌های مردم محله سلیمانداراب و دیگر محلات بررسی و به‌مرورزمان برطرف شود.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه مرکزی رشت، مشکلات محلات محروم و آسیب‌پذیر رشت را در قالب طرح جوادالائمه (ع) دنبال می‌کند، گفت: قرار شد  جلسه‌ای با حضور مدیران ۷ محله محروم رشت و شهردار منطقه نیز برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بابیان اینکه سپاه همواره در کنار مردم است و خود را خدمتگزار مردم می‌داند، افزود: سعی می‌کنیم با حضور فیزیکی و میدانی، طرح تحول محلات آسیب‌دیده و رفع مشکلات آن‌ها را دنبال کنیم و جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول