اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

نقش ویژه «جو بایدن» در ناامن‌سازی ایران در «خانه امن»+ فیلم

در قسمت جدید سریال «خانه امن» که شب گذشته روی آنتن رفت، بازیگر نقش کمال که یک مامور امنیتی باسابقه است از نقشه «جو بایدن» علیه ایرانی‌ها پرده برداشت.

نقش ویژه «جو بایدن» در ناامن‌سازی ایران در «خانه امن»+ فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی جدیدترین سریال استراتژیک و پرمخاطب مرکز سیمافیلم است که در ژانر پلیسی جاسوسی از شبکه یک سیما در حال پخش است. سریال در گونه امنیتی – پلیسی با محوریت حمله داعش به ایران برای ترور و ایجاد ناامنی آماده شده است و تلاش نیروهای امنیتی برای خنثی کردن عملیات‌های پیچیده آن‌ها را نشان می‌دهد.

در قسمت جدید سریال «خانه امن» که شب گذشته روی آنتن رفت، بازیگر نقش کمال که یک مامور امنیتی باسابقه است از نقشه «جو بایدن» علیه ایرانی‌ها پرده برداشت. ماجرا از این قرار است که «جو بایدن» سال‌ها قبل که معاون باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا بود و البته ریاست سازمان سیا را هم در کارنامه خود دارد و به عنوان یک چهره امنیتی شناخته می‌شود، طرحی داده است تا ایران ناامن شود. او با طرح شکل‌گیری داعش، سعی کرده ماموران امنیتی ایران را درگیر این گروه تروریستی کند تا آمریکا و همپیمانانش نقشه‌های شوم خود را علیه ایران اجرا کنند و «خانه امن» ایرانیان را ناامن کنند. نقشه‌ای که در اجرای آن موفق نبودند.

 

 شب گذشته روند سریال به گونه‌ای پیش رفت که نشان از درایت و هوشمندی تولیدکنندگان و سازندگان این اثر دارد و اینجاست که مفهوم «هنر پیشرو» درباره آثار از این دست به چشم می‌خورد و خود را نمایان می‌کند. تولید این سریال در سال گذشته آغاز شده و قطعا نگارش آن توسط نویسنده از مدت‌ها قبل‌تر شروع شده است اما وقتی به خوبی بتوان مسایل را تجزیه و تحلیل کرد هنرمند نقش کلیدی خود را به رخ می‌کشد و چندگام جلوتر از جامعه پیش می‌رود. این مفهوم کاملا درباره سریال «خانه امن» صدق می‌کند. گروه سازنده که سریال را به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه و تولید کردند با توانمندی و با دقت مسایل منطقه را تجزیه و تحلیل کرده و توانستند موقعیت‌ها را به خوبی خلق کنند.

شاید برخی بخواهند ارائه این خبر و تحلیل را به ریاست‌جمهوری «جو بایدن» پیوند دهند اما نویسنده اثر و تیم سازنده به خوبی به این مهم توجه دارند که بایدن پیشتر معاون باراک اوباما و پیشتر رئیس سازمان سیا بوده است.

واقعیت این است که پروژه ناامن‌سازی در ایران همیشه مطرح بوده و همیشه در میان برنامه‌های آمریکا بوده است و بایدن هم که از چهره‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا است، در این میان نقش ویژه‌ای دارد.

متاسفانه بسیاری از کارشناسان سیاسی مدت‌هاست رسانه‌ها را به پایگاه حمایت از «جو بایدن» تبدیل کردند و از روی کار آمدن آن احساس خرسندی می‌کنند؛ این درحالی است که تئوری خراب کردن «خانه امن» ایرانی‌ها تئوری امنیتی جو بایدن است.

این سریال نسبت به مسائل روز به خوبی واکنش نشان داده است. علاوه بر موضوع فوق در قسمت دیشب به ماجرای سرکرده حمله تروریستی به اهواز (حبیب) اشاره کرده است؛ فردی که به‌تازگی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد.

 با این اوصاف که این سریال توانسته از قسمت‌های اولیه مخاطب را با خود همراه کند و به مسائل مهم روز به خوبی واکنش نشان دهد نشان از توجه و هدفگذاری درست مرکز سیمافیلم است که با تولید آثار استراتژیک سعی در روشن کردن افکار عمومی درباره مسائل روز جامعه دارد و پرده‌های غبار را از چهره جامعه برمی‌دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول