اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بودجه نهادهای حمایتی تقویت می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از دستور رئیس جمهور برای تقویت بودجه نهادهای حمایتی همچون سازمان بهزیستی در خصوص آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

بودجه نهادهای حمایتی تقویت می‌شود

عباس مقتدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مبحث آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین معضلاتی است که امروز در سراسر کشور وجود دارد، اظهار داشت: فعالان اجتماعی در این زمینه دغدغه‌های فراوانی دارند که به صورت مرتب به نمایندگان مجلس منتقل کرده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته‌های گذشته تصویری از پیکر یک نوزاد در اصفهان منتشر شد که باعث ناراحتی همه مردم شد و بر کم کاری دستگاه‌ها در خصوص حاشیه‌نشینی صحه گذاشت.

وی بیان کرد: در خصوص مسائلی همچون حاشیه‌نشینی، کودکان کار و فقر مکاتبه‌ای را با رئیس جمهور انجام دادم و در آن تأکید کردم که در راستای تقویت بودجه نهادهای حمایتی همچون سازمان بهزیستی در خصوص آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه سال آینده گام برداشته شود و این مورد دارای اهمیت است.

مقتدایی با بیان اینکه روز گذشته رئیس جمهور بر روی این نامه به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد و پی نوشت کرد که بررسی و اقدام شود، عنوان کرد: قطعاً مجلس نیز در خصوص بودجه مربوط به آسیب‌های اجتماعی در موعد مقرر حمایت لازم را انجام می‌دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور نویدبخش اقدام متناسب در این حوزه است و خرسندیم که دولت نیز بر روی اهمیت این مبحث تأکید دارد، خاطر نشان کرد: به طور قطع با رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت خواهیم کرد که دستور رئیس جمهور عملیاتی و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول