اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش سرانه تخت‌‌های بیمارستانی گچساران با افتتاح بیمارستان نرگسی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی بیمارستان نرگسی گچساران و در صورت همکاری متولیان امر بهداشت تا بهمن ماه امسال این پروژه افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.

افزایش سرانه تخت‌‌های بیمارستانی گچساران با افتتاح بیمارستان نرگسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حسین کلانتری با بیان اینکه هم اکنون پنج بیمارستان در سطح استان در دست ساخت است، اظهار کرد: این تعداد بیمارستان‌ها از پیشرفت فیزیکی  پنج درصد الی بیش از 90درصد برخوردار هستند.

وی  ادامه داد: این بیمارستان ‌ها در شهرستان های گچساران، بهمئی، لنده، سی سخت و دنا در حال احداث هستند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی  بیمارستان نرگسی در حال ساخت  در گچساران و در صورت همکاری متولیان امربهداشت  تا بهمن ماه امسال این پروژه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کلانتری در ادامه به بیمارستان 140تخت خوابی بیمارستان نرگسی اشاره و اذعان کرد: با افتتاح این طرح در شهرستان گچساران سرانه تخت‌های بیمارستانی این شهرستان به 444 تخت خواهد رسید.

 وی با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان نرگسی گچساران 92درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: هم اکنون شهرستان گچساران با 3 بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دارای 304 تخت بیمارستانی است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد  ابراز کرد: تجهیزات بیمارستان نرگسی گچساران بر عهده وزارت بهداشت و درمان است که  به طور کامل تامین و به استان منتقل شده است.

وی  خاطرنشان کرد: تا کنون برای اجرای طرح  بهداشتی در گچساران بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 به گزارش فارس، بیمارستان 140 تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتار در دست  احداث است.

این بیمارستان  در زمینی به مساحت 40هزار متر مربع با زیربنای 10هزار و700متر مربع در 6 طبقه و 2 بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با 25 تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، 6 تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه 92 آغاز شده در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول