اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تازه‌ترین تصمیم درباره «زاچ و داربست»/ احداث 154 واحد مسکونی

زاچ و داربست همان منطقه‌ای مردمش پس از وقوع سیلاب ویرانگر مجبور به جابجایی از محل قدیمی زندگی‌شان شده بودند، حالا تصمیم تازه‌ای برای کمک به آنها از سوی بنیاد مسکن گرفته شده است.

تازه‌ترین تصمیم درباره «زاچ و داربست»/ احداث 154 واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، زاچ و داربست همان منطقه‌ای مردمش بدنبال سیل ویرانگر دی ماه سال پیش مردمش مجبور به تخلیه روستای قبلی و استقرار در مکان جدیدی شده بودند، حالا در معرض تصمیم تازه‌ای از سوی بنیاد مسکن قرار دارند تا زندگی‌شان که تصاویری از آن در گرمای تابستان دل هر انسانی را به درد می‌آورد، اوضاع بهتری بیابد.

روز گذشته با حضور مدیران کل بازسازی و نظارت و ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان در منطقه زاچ و داربست در مرز شهرستان سیریک و جاسک و بشاگرد، تصمیم گرفته شد تا 154 واحد مسکونی جدید در این منطقه از سوی بنیاد مسکن شهرستان سیریک احداث شود.

مقرر شد تا آماده‌سازی زمین برای ساخت این تعداد واحد مسکونی توسط  ماشین‌آلات بنیاد مسکن انجام و با تشکیل پرونده برای واگذاری زمین‌ها به مردم زاچ و داربست، نامه معرفی به بانک نیز برای متقاضیان صادر شود.

«جودی» مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کل کشور نیز در این بازدید به مردم منطقه قول داد تا بنیاد مسکن تا پایان کار بازسازی منازل آنان در کنار و همراه روستاییان عزیز خواهد بود.

همچنین هیأت اعزامی از سوی بنیاد مسکن کل کشور، بازدیدی نیز از اقدامات عمرانی انجام شده در روستاهای جاسک انجام و روند بازسازی منازل مردم پس از سیل سال قبل را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول