اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وزیر راه برای وضعیت جاده‌های بین شهری ماهشهر، امیدیه و هندیجان چاره‌اندیشی کند

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی(ره) گفت: جادههای بین شهری و روستایی بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان خطرساز و به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌‌اند، وزیر راه در این رابطه چاره‌اندیشی کند.

وزیر راه برای وضعیت جاده‌های بین شهری ماهشهر، امیدیه و هندیجان چاره‌اندیشی کند

حبیب آقاجری امروز با اشاره به طرح سوال اخیر از وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه در شرایط بسیار نامناسبی قرار دارند، در رابطه با این موضوع اخیرا از وزیر راه‌و‌شهرسازی طرح سوال شده است.

وی افزود: این جاده‌ها که از کمترین امکانات از جمله علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی بی‌بهره‌اند و با وجود اینکه مدت زیادی تعمیرات انجام نشده است، تردد در این جاده‌ها خطرساز شده است.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: جاده‌های بین روستایی بندرماهشهر با ۶۵ روستا، امیدیه به همین تعداد و هندیجان بیش از این تعداد و همچنین مسیر امیدیه به دیلم و امیدیه به سرانجام به دنبال سوانح رانندگی مکرر به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند.

آقاجری عنوان کرد: حال از وزیر راه‌و‌شهرسازی باید پرسید چرا تاکنون اقدامی برای بهسازی جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه‌ام نداشته است، باید دید در ادامه چه برنامه‌ای برای رفع این مشکل دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول