اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح ۱۱ مسکن مددجویی در گرمرود ساری

مدیرکل کمیته امداد در مازندران با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح ۱۱ مسکن مددجویی در روستای گرمرود ساری بودیم، گفت: این تعداد مسکن با صرف هزینه ۱۰۰ الی ۱۲۰ میلیون تومان با مشارکت خیران و سپاه افتتاح شد.

افتتاح ۱۱ مسکن مددجویی در گرمرود ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه عصر امروز در مراسم افتتاح  مسکن مددجویی در روستای گرمرود ساری که با مشارکت سپاه همزمان با هفته بسیج انجام شد، اظهار کرد: در استان مازندران ۴ هزار نیازمند مسکن وجود دارد، از این تعداد ۳ هزار نفر فاقد زمین و هزار نفر دارای زمین هستند.

وی افزود: در پی اجرای تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد امام خمینی با سپاه پاسداران در مازندران پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال هزار مسکن ۵۰ تا ۶۰ متری با صرف هزینه متراژی دو میلیون تومان احداث کنیم.

عالیشاه با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح ۱۱ مسکن مددجویی در روستای گرمرود ساری بودیم، یادآور شد: این تعداد مسکن با صرف هزینه ۱۰۰ الی ۱۲۰ میلیون تومان با مشارکت خیران، مسوولان و سپاه افتتاح شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در مازندران با اعلام اینکه اخذ پروانه ساختمانی نقش مهمی در ساخت و ساز مسکن محرومان دارد گفت: خوشبختانه تاکون در بحث پروانه صدور ساختمان فرمانداری، دهیاری و بخشداری همکاری خوبی داشتند.  

وی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۵۰۰ مددجوی فاقد مسکن را به بنیاد مسکن، دهیاری و بخشداری‌ها برای اخذ پروانه مسکن معرفی کردیم تا پس از صدور  در سامانه بنیاد مسکن ثبت شده و از تسهیلات  ۵۰ میلیون تومانی و کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی استفاده کرده تا با پیمانکاری سپاه کار ساخت آغاز شود. 

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول