اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز هفته دوم محدودیت‌های کرونایی از امروز/ ادارات دولتی کرمانشاه تعطیل شدند

استاندار کرمانشاه گفت: از امروز علاوه بر تعطیلی‌های اعمال شده در هفته اول اجرای محدودیت‌های کرونایی، تمام ادارات دولتی در شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد استان به جزء دستگاه‌های خدمات‌رسان تعطیل است.

آغاز هفته دوم محدودیت‌های کرونایی از امروز/ ادارات دولتی کرمانشاه تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه با تشکر و قدردانی از مردم، اصناف، گروه‌های شغلی دوم، سوم و چهارم که در طرح محدودیت‌های کرونایی هوشمند در هفته اول همکاری خوب را داشته‌اند، اظهار داشت: هفته دوم محدودیت‌های کرونایی از امروز علاوه بر تعطیلی اعمال شده در هفته اول با تعطیلی ادارات دولتی در شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: هفته اول همکاری خوب بود و شاهد سیر نزولی مبتلایان و بستری در بیمارستان‌ها بودیم که قطعا در آینده نزدیک شاهد سیر نزولی فوتی‌ها ‌هم خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه گفت: تعطیلی ادارات شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان نمی‌شود و باید با ظرفیت یک‌سوم در محل کار حاضر شوند، البته مدیران کل این اختیار را دارند که تا 50 درصد نیروهای خود را فراخوان دهند.

وی ادامه داد: مدیران کل، استاندار و معاونان باید در این یک هفته تعطیلی ادرات، در محل کار حضور داشته باشند، البته بانک‌ها هم جزء دستگاه‌های خدمات‌رسان محسوب می‌شوند و تعطیل نیستند.

بازوند تصریح کرد: درمان کرونا در بیمارستان‌ها نیست در تغییر سبک زندگی است ناگریز هستیم با کرونا زندگی کنیم و سبک زندگی خود را با شرایط کرونایی ادامه دهیم.

وی با اظهار امیدواری در پایان، گفت: امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها و کاهش ترددها شاهد سیر نزولی مبتلایان به کرونا باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول